Ik krijg elke week een groei echo en met 35 weken was dat 1800 gram een echt klein meisje dus.dindag heb ik weer een echo
Vandaag een groeiecho gehad en ons mannetje weegt nu 1900 gram... Buikje ligt wel 4 weken achter op de groei.
Heb gister een echo gehad gewicht hebben ze niet gezegt wel de geschatte gewicht bij 40 weken dat zal tussen de 2100 en 2300 gram wegen
Ik heb met 34 weken een groeiecho gehad en buikje lag 2 weken achte rop groei, ze zeiden toen dat dit de belangrijkste meting was. Gisteren weer een groeiecho gehad toen liep buikje 2 weken+ 4 dagen achter echter zij de gyn dat het helemaal niks uit maakte alles was prima en ik mag retour naar de vk.
Vandaag een echo gehad met 34w 1d... ze weegt nu 1838gram... En meet 42-43 cm dus ook een kleintje...
ik snap niet hoe het sommigen lukt om een eenvoudige schatting te krijgen terwijl ik het moest doen met 3,8 - 5 kilo....
ze dedem de buikomtrek meten en het gewicht kwam precies in beeld. Heb een printje meegekregen met alle getallen erop.
Bij de groeiecho eergisteren dus 37 + 1 werd het gewicht geschat op 2500, wat aan de kleine kant dus maarja. Ik moet wel zeggen dat ze het hoofdje niet heel goed konden meten omdat die al zo diep in mijn bekken vastzit. De beentjes schijnen wel erg lang te zijn, supermodel in the making