Mijn meisje is de hele week al niet helemaal in dr hummetje. Mama is vorige week ziek geweest en heeft vervolgens iedereen aangestoken hier in huis... Vorig weekend had ze zelfs 38.2 koorts. Zijn we dr ook mee bij de HAP geweest midden in de nacht, gelukkig was haar toestand nog goed. En gisteren heb ik nog met de HA gebeld. Even overleggen waar ik op moet letten bij mijn meisje.. Nu is truusje alleen nog snipverkouden, heel erg aan het snotteren, pruttelen en een beetje hoesten. Vind t wel heeel zielig bij zo'n kleine prullie. Ik heb al een Nysileen forte kuurtje gehaald van VSM.. een soort homeopatisch antibioticakuurtje voor keel,luchtwegen etc. Hopen dat t snel aanslaat. Iemand nog andere tips om de verkoudheid een beetje te verzachten?
Eva is met 6 weken verkouden geweest, wij hebben met een neuspompje geprobeerd wat snot weg te halen en meer niet, gaat vanzelf weer over. Ik durfde trouwens nauwelijks te slapen, het klonk zo beroerd .
Misschien nog Baby Luuf (soort vaporub, speciaal voor babies) gebruiken? En voor het slapen gaan even een zoutoplossing sprayen. Sterkte met je kleintje!
Ons meisje is ook erg verkouden, zo zielig! Wij hebben haar een paar keer een paracetamolletje gegeven zodat ze wat beter zou slapen. Dat heeft haar volgens mij wel geholpen. Verder zou ik het ook niet weten! Bij ons thuis is ook iedereen snipverkouden en ik voelde (voel) me echt zo belabberd! Daardoor had ik nog meer met haar te doen, omdat ze zich waarschijnlijk precies zo voelde als ik. Blijft vervelend he? Sterkte!
Ik was ook flink ziek en nu lijkt m'n kleine mannetje ook verkouden te zijn... Idd een neuspompje (wat hij HELEMAAL niet leuk vind) en dan sprayen met zoutoplossing... (ook niet leuk!) ! Dan gaat het redelijk goed en lekker troosten! -xxx-
Ja de neuspeer heb ik al geprobeerd, maar geen groot succes qua verlichting. De verstopping zit wat dieper in haar holtes denk ik.. Misschien beter te combineren met de zoutoplossing inderdaad. Wat voor zoutoplossing gebruik je daarvoor? Die ui in haar bedje doet t ook goed. En mijn schatje ruikt nu dus lekker naar friet speciaal!
Ik heb het van Otrivin voor baby's... Maar je hebt zooooooooooveel merken! Maakt opzich niet zoveel uit... =x=