Pffff zo onzeker...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door amy1981, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Jullie denken vast: daar heb je haar weer!
    Ik denk wel eens dat ik de enige ben die me zo druk kan maken...

Vanavond wilde ik mijn nagels gaan lakken en ik begon ineens heel erg te twijfelen. Ff gegoogled en de meeste berichten die ik las was dat men zegt dat het wel kan. Dus ik nagels gelakt, weliswaar buiten, want toch maakte ik me nog druk. Maar manlief vindt dat zo mooi:D Na een minuut of 20 buiten met stevige wind laten drogen, ging ik daarna binnen wat drinken. Na een slok of 5 genomen te hebben haalde ik me al weer rare dingen in mijn hoofd en dacht; Als ik een slok neem kom ik met mijn nagels wel erg dicht bij mijn neus en adem ik de lak toch in??
    Meiden, ik zat vanavond daardoor zo niet lekker in mijn vel. Ik word gek van mezelf dat ik me zooo druk kan maken. Maar ik wilde dit graag voor manlief doen. Het lijkt wel of ik me meer druk maak dan bij mijn eerste zwangerschap...:)

2. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Meid, maak je eens niet zo'n zorgen en geniet van je zwangerschap!

3. manniej

manniej Lid

8 mrt 2012
    77
    0
    0
    Jeetje als je zo gaat denken kan je misschien beter 9 maanden in quarantaine :/
    Jezelf niet zo gek maken hoor

4. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    in quarantaine op water en brood en dat 9 maanden lang....;)

Meis, probeer een btje te ontspannen/relativeren, dit hou je geen 9 maanden vol. En nagellak kan echt geen kwaad, ik lak ze ook nog alle 20 :D

5. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Nee... dit is misschien iets teveel zorgen hoor..
    Zou wat zijn als je niet eens je nagels kan lakke haahah

Ik moet er trouwens wel om lachen hoor... hoe gek wij vrouwen kunnen worden geleid door hormonen... dit gaat echt te ver... niet persoonlijk hoor amy..

Maar chilll outt...

6. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Haha, geweldig om te lezen wat die hormonen allemaal met ons kunnen doen! Geniet nou maar gewoon van dat prachtige wondertje in je buik, meis! T komt allemaal goed!!

7. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hihi na jullie reakties kan ik er ook wel om lachen, maar kon het net ff niet relativeren. Hormonen...hahaha
    Ik ga genieten!!!

8. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chilllll!

9. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Je kan ze gewoon lakken hoor ik had voor ik zwanger was een paar maanden. Gel nagels .. Nou veel producten worden er dan gebruikt en zon lamp ... Ik heb het gewoon aan de vk gevraagd .. Die zeiknat het gewoon allemaal kon alleen door de hormonen bleven ze niet meer zitten hahahahaha .. Mijn teen nagels wil ik ook altijd lakken maar kan er nu niet meer bij haha dus laat hetze buuf doen of me vriend hahahahaha .. Verder alleen kijken naar nagellak remover die moet je halen zonder aceton hebben ze bij kruitvat !

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Je mag gewoon je nagels lakken.

Hormonen doen idd rare dingen met onze gedachten.
    Ik heb er ook weleens last van.
    Straks kun je er allleen maar om lachen.

11. libelle85

libelle85 Actief lid

23 jul 2012
    140
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lak mijn nagels nu om de 2 a 3 dagen opnieuw! Heerlijk vind ik het om te doen... Heb wel nagellakremover zonder acceton maar niet eens speciaal omdat ik zwanger ben maar meer omdat ik ook de nagels van mijn dochtertje ermee schoonmaak en het voor haar beter vind zonder!

12. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ja hoor meiden ik kan er nu hard om lachen. Alleen op het moment zelf was het niet te relativeren hahaha. Grappig he.:p

Deel Deze Pagina