Wat woog jouw te vroeg geboren kindje rond 9 maanden ongecorrigeerd of 6,5 maand gecorrigeerd? Gewoon nieuwsgierig .
Laatste keer was met ruim 7 maanden (bijna 6 maanden) 6,9 kilo. Maar hij was met geboorte al 2500 gram
Jarne geboren op 32 weken: 2.250kg ---> afgevallen tot 1.830kg Jarne gewogen op 9 maand ongecorrigeerd: 8.840kg lengte: 73,5cm Jarne was wel heel uitzonderlijk snel in zijn inhaalslag.
Bedankt voor de reacties! Was benieuwd of Q nou echt zo traag aankomt of niet. Maar wel dus. Hij is nu zo'n 6300 gram denk ik bij 68 cm. Lengte is dus wel goed, maar gewicht blijft achter. De eerste drie maanden heeft hij ook een enorme inhaalslag gehad, maar sindsdien groeit hij niet zo. Zit nog in maat 62 en luiers maat 3 zijn nog te groot . Hij is in de 7 weken ziekenhuis verdubbelt in gewicht . 1575 Bij geboorte, precies 3000 gram bij naar huis gaan. Z'n lijntje is nu ook wat aan het afbuigen, maar niemand maakt zich zorgen. Hij is vrolijk, dus dan is het prima. Ik heb gewoon lekker lang een baby .
mijn meisje wordt volgende week 7 maanden en weegt nu ongeveer 5 kilo en is ongeveer 58 cm. ze is ook niet erg snel