Baby is onrustig en nerveus

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gupje, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gupje

Gupje Nieuw lid

28 dec 2006
    2
    0
    0
    We hebben sinds 4 maanden een tweeling. Het meisje gaat prima, maar Sven ervaart alles een stuk moeizamer.
    Hij is vanaf het begin continue verkouden, heeft ook wat uitslag op zijn hoofd (exceem?) en is heel vaak onrustig. Hij is dan heel druk met zijn hele lijfje.
    Als we even niet opletten krabt hij zichzelf ook vaak stuk in zijn gezicht.

Voor die verkoudheid heb ik al veel gelezen en tips gezien.
    Maar wat is er te doen tegen zijn onrust en nerveusiteit?
    Voor het krabben heb ik wel eens iets gehoord over handschoentjes, maar die heeeft hij toch zo weer uit?

Alvast bedankt.

2. ozlem

ozlem Actief lid

26 dec 2006
    121
    0
    0
    apothekersassistente
    hoi

ik doe meestal sokjes over haar handen het is wel in de gaten houden want zij heeft ze vaak ook zo uit.

heb je al geprobeerd hem te inbakeren dat helpt bij mijn dochtertje wel

succes.

3. Gupje

Gupje Nieuw lid

28 dec 2006
    2
    0
    0
    Ja, inbakeren doen we al. Dat helpt wel, maar op de momenten dat hij niet ingebakerd is, wil hij nog regelmatig onrustig zijn.

Die sokjes ga ik proberen.

4. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Heb je al eens laten kijken naar die uitslag, misschien heeft hij wel (koemelk) allergie daar worden ze ook onrustig van.

succes ermee!

5. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Voor het krabben kun je van die kleine iniminie wantjes kopen (hema heeft ze en ook prenatal als het goed is ) met touwtjes om te strikken (per wantje dus en niet de 2 wantjes aan elkaar vast ) .
    Als je dat niet fijn vind (vond ik ook niet ) dan knip je 2 sokjes een stukje open en naait er een klein stukje klitteband in (beide kanten tuurlijk ) .
    Zo kun je op gewenste maat dicht klitten zeg maar ;)

Groetjes Joyce

Deel Deze Pagina