2 weken geleden bevallen 20 kilo aan gekomen naar de bevalling 7 kilo er af en nu moet ik er nog 6 kilo af en helemaal niks extra's voor gedaan
Ik ben n paar dagen geleden bevallen. Had mezelf de avond dat de bevalling begon nog gewogen. Ik was +11 kilo. Eergisteren weer gewogen; 4 kilo eraf. Ik snap er echt helemaal niks van. De baby alleen al was bijna 4 kilo (3700). Ik had enorm veel vruchtwater en een flinke placenta. Dat zou toch ook eraf moeten zijn....???
Ruim twee weken geleden bevallen. Nu nog 1 kilo boven m'n oude gewicht. Ik was bijna 11 kilo aangekomen.
Ik was 16 aangekomen. Na een week gewogen, toen was ik 13 kg al kwijt (had heel veel vocht). Zit nu weer op oude gewicht.
Ik heb mezelf net even opnieuw gewogen, ben 7 kilo afgevallen. Gelukkig maar, maakte me voor niks zorgen.
Ik ben nu, 2 weken en 5 dagen na m'n bevalling, weer op m'n oude gewicht. Was in zo'n 10/11 kilo aangekomen in totaal. Had niet verwacht dat ik dat zo snel kwijt zou zijn. Ben er echt verbaasd over.
9kg erbij tijdens zwangerschap, en nu 2,5 weken later 13 eraf ... en ik sta er zelf verbaasd bij te kijken, ik snap er niets van ... nuja, mij hoor je niet klagen Een week na de bevalling zat ik dus weer losjes in men oude jeans
Ik was 20 kilo aangekomen. Gister tot m'n grote verbazing alweer 15 kilo vanaf. Nu weer wat op m'n eten letten en straks met mooi weer weer lekker wandelingetjes maken. Komt goed (hoop ik).
woog 60 voor de zwangerschap, einde zwangerschap 76. Nu anderhalve week geleden bevallen en ben 12 kilo kwijt. nog 4 te gaan. Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik enorme last heb van babyblues en weinig eten binnen krijg
Heb ik ook gehad, balen is dat he Niet kunnen genieten enz.. Het komt vanzelf weer helemaal goed!! Let er wel op dat het niet erger wordt Fijn dat je weer zoveel kwijt bent Ik blijf echt hangen ook al eet heel weinig (geen trek de laatste tijd ) * zucht* Ik baal van mijn lijf
Ik ben 5 keer rond de 20 kg aangekomen. Gelijk na de bevalling was ik altijd zo'n 15 kg kwijt. De andere 5 kg was elke keer binnen een maand er weer af. Daarna bleef ik vaak nog afvallen en kwam ik altijd weer op mijn gewicht van 57/58 kg uit. Als de babytijd voorbij was kwam ik meestal weer zo'n 2 kg aan en was ik rond de 60 kg. Ik heb er gelukkig nooit moeite voor hoeven doen!
Bij de eerste ruim 20 kilo eraan, vlak na de bevalling 10 eraf. De rest heb ik er met sporten en gezond eten weer afgekregen in 6 maanden. Bij de tweede ongeveer 15 kilo aan, vlak na de bevalling 'maar' 7 eraf. De rest kreeg ik er met moeite af. Ik ben wel weer op gewicht maar moet wel opletten. Maar ik moet wel eerlijk erbij zeggen dat ik niet meer gesport heb na de tweede dus van de ene kant vind ik het al heel wat van mezelf Ik had trouwens ook niet 'het geluk' dat ik afviel van de bv.. Ik kwam zelfs wat kilootjes aan
Ik was 32 kilo aangekomen bij onze zoon...in 9 maanden tijd alles eraf! Ik lijk weer dik trom te worden..dus ben benieuwd!
Bij de eerste 30 kilo aangekomen, was na 4 weken alles kwijt... Bij de tweede 25 kilo aangekomen, was echter wel wat te licht voor de zwangerschap.. Nu dus nog drie kilo eraan, maar dat mag zo blijven!
hoelang ben je nu bevallen? Ik vrijdag 2 weken en kan nog altijd haast niet eten ik heb deze morgen mijn ijzerpreparaten niet genomen, eens zien of het dan beter is