8 weken geleden, merk nu wel dat ik weer aan t afvallen ben, gelukkig!! Het gaat de goede kant op... Wellicht dat het bij mij gewoon nog wat langzamer gaat
voor mijn zwangerschap was ik 53 kg, en ben 1,71 (vrij licht dus van mezelf) op het laatst was ik 67 kg. De dag na de bevalling was ik 58 kg, en een week later was ik 50 kg, dat ben ik nu nog steeds.. Ik vind het helemaal niks! ik heb er dus niks voor hoeven doen, ik eet alles wat los en vast zit, maar ik kom niet aan. (ik wil er graag 5 kg bij, maar het lukt me niet!!! ) Het enige voordeel: mijn buik was gelijk weer plat en strak...
Ik ben maar 6 kilo aangekomen tijdens m'n zwangerschap, (De navelstreng zat in mijn vliezen, dus daardoor) was er na de bevalling meteen af.... Nu lichter dan daarvoor....
Ik ben een week geleden bevallen en woog voor mn zwangerschap 80 kg. Tijdens de zwangerschap 14 kg aangekomen en nu weeg ik 73, dus ik mag niet klagen! Ik pas mn eigen kleren ook alweer! Heerlijk!
Vandaag precies een week geleden bevallen van onze tweeling..tijdens de zwangerschap 15 kilo aangekomen. Vanochtend op de weegschaal gestaan en ben alweer 12.1 kilo kwijt. Nog 2,9 te gaan voor mijn oude gewicht maar pas in ieder geval al in mijn oude spijkerbroeken.
Een week geleden bevallen. Was 9 aangekomen en die is er weer af, je kunt haast niet meer zien dat ik zwanger was vorige week
hier was ik ruim 20 kilo aangekomen en gelijk na de bevalling 13 kilo kwijt.. (was veel vocht) en na ongeveer 8 a 9 maand waren alle kilo's eraf en toen die eraf waren gingen er nog ff heel snel 6 kilo bij af.. en daar blijf ik gelukkig op zitten (anders wordt ik iets te dun, maar doe er helemaal niks voor.. alleen veel wandelen met de kleine) komt vanzelf het heeft tijd nodig... en als je straks meer kunt en meer gaat doen dan gaat het er wel vanaf... en als de kleine gaat lopen ook..
5,5 mnd geleden bevallen. Was tijdens de zwangerschap 12 kg aangekomen. Dag erna 6kg kwijt. Sinds een maand ben ik weer aan het werk en nu gaan pas de laatste kilo's eraf. Ben sinds deze week weer op mijn start gewicht en kan pas sinds 2 weken mijn oude broeken aan. Denk dat je gewoon iets meer geduld moet hebben. En sommige vrouwen komen juist aan van te weinig eten
ik was een week na de bvalling 5 kilo lichter dan mn startgewicht. En dat kon ik echt niet hebben... pas na een paar maanden begon ik weer een beetje aan te komen. Ik vrees dat de hormonen echt de boosdoener zijn voor zowel gewicht er af als er aan....
Bij de oudste 20 kilo aangekomen en binnen een week woog ik 5 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap. Maar dit is niet helemaal eerlijk, ik had zwangerschapsvergifiging en hield hierdoor heel veel vocht vast dus dat was een makkie. Bij de andere 2 duurde het wat langer. Ik ben zelf slank en voelde me ook niet dik met die extra kilo's maar na 9 maanden was ik weer "normaal".
was 18 kilo aangekomen, na 5 dagen waren er al 8 af. ik denk dat ik na een week of 6 a 8 mn gewone kleding weer aan kon en toen was er ongeveer 15 kilo af. de laatste 2 a3 kilo heeft wel wat langer geduurd. denk ongeveer na een maand of 6.
Ben al een tijdje niet meer op de topic geweest, maar wat geven jullie hoop! Over 2 weken ga ik weer aan t werk en heb een beroep waarbij ik heel veel moet lopen ( verpleegkundige) .. Hoop dat fan de laatste kilo's eraf gaan