Ben 6 dagen geleden bevallen en durf me niet te wegen:hihi: Ik was 22 kg aangekomen. Ik had een flinke buik waar nu niet veel van over is maar me gezicht, benen en voeten zijn nog opgezwollen..
Ik ben tijdens mijn zwangerschap 31 kilo aangekomen. Dag na de bevalling was ik er 12 kwijt, nu nog 13 te gaan pffff
Was 13 kilo aangekomen, een week na de bevalling ging ik op de weegschaal en was de 13 kilo er af alleen de kilos die Ik net voor de zwangerschap met dieet was kwijt geraakt en er meteen weer aanzaten toen het dieet stopte zitten er nog aan. een kilo of 10 moeten er dus nog vanaf
Toen ik zwanger werd woog ik 85kg Aan het eind van de zwangerschap 100 kg Een maand na de bevalling 75 kg (was na mijn bevalling erg ziek ivm bloedverlies en drie borstontstekingen) En het is er nog af, jeeeeeuj!
12kg aangekomen, nu 2 weken na de bevalling nog 1kg te gaan!! bij de eerste ging t precies zo. En dat ondanks m'n vreet buien nu. Haal al t snoepen en frisdrank drinken in, wat op t laatst niet ging omdat ik steeds zo beroerd was. Maar moeten nog wat extra kg's af, was wat te zwaar.
Ik was 27 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. Na de bevalling was er 6 kilo af.3 maanden later nog eens 4... toen ben ik actief gaan lijnen en 10 maanden na de bevalling zat ik weer op mijn eigen gewicht van voor de zwangerschap.
Bij mijn meiden ging ik van 65 naar 74 kilo. Dit was er na 6 weken weer vanaf. Paste na 3 weken mijn broeken weer. En nu... Tja van 60 naar 67 kilo. De dag na de bevalling zat ik 1 kilo ONDER mijn startgewicht....... En mijn broeken paste ik na 8 dagen weer. Het is nu de kunst om juist op gewicht te blijven. Maar het verschilt ontzettend per persoon en per zwangerschap, het is nooit te zeggen !
Bij de eerste bijna 20 kilo aangekomen, vlak na de bevalling 10 eraf, 7 maanden erna de rest. Bij de tweede 15 kilo aangekomen, vlak na de bevalling 7 eraf en pas een heule tijd erna de rest hihi. Ik heb er beide keren wel m'n best voor moeten doen. Na de eerste heb ik ook gesport (2 x per week zwemmen) en dat heb ik na de tweede niet gedaan. Dat verschil heb ik wel echt gemerkt qua afvallen.
bij mn zoontje was ik 16 kg aangekomen. Een week na de bevalling was er weer 10 af geloof ik. Toen ik weer ging werken (4 maanden) had ik nog 4 kg teveel. DIe zijn er uiteindelijk langzaam weer afgegaan. Voordat ik zwanger werd van de tweede zat ik 3 kg onder het startgewicht van de eerste zwangerschap. Inmiddels ben ik alweer 16 kg aangekomen Ik hoop dat het deze keer net zoals de vorige keer gaat. Ik ben een beetje bang dat het langer gaat duren. Ik heb echt extra vet gekweekt op mn billen en benen. Mn buik is wel groter dan vorige keer overigens (iets)..
Ik ben afgelopen dinsdag bevallen en nu al ver onder mn start gewicht van de zwangerschap. Ik starte met 84 *was al 'te zwaar' normaal weeg ik tussen de 62 en 65* ben toen hooguit 4kg aangekomen de gehele zwangerschap en weeg nu 79. Ik houd nog veel vocht vast dus dat gaat nog omlaag.
Was 110 vlak voor de bevalling, nu 95 dus 15 kg eraf. Moet er nog 10 af en dan ben ik weer op m'n start gewicht.
In totaal ben ik 11 kg aangekomen tijdens de zwangerschap. Direct na de bevalling was ik er 5 kwijt, na de eerste week nog eens 3. Nu de laatste 3 kg nog maar ik verwacht hier niet veel voor te hoeven doen.
Dag van bevalling 97 Dinsdag 94 Gister 91 Voor bevalling 77 Nog flink wat te gaan, al zie je op het moment de weegschaal elke dag met een kilo naar beneden gaan
Ik ben in de zwangerschap 15 kilo aangekomen en ik ben twee weken geleden bevallen en nu weer op mn oude gewicht Ik had het niet verwacht maar vind het wel heel fijn