zeurend gevoel in handen en benen 4mnd na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door nikkie83, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik ben 4,5maand geleden bevallen van mijn kleine meisje Ise
    met 33 weken ben ikgestopt met werken omdat ik niet meer kon ivm bekkenpijn .
    na de bevalling was de bekkenpijn over en had ik echt nergens last van . tot ik dus weer moest gaan werken werk nu sinds 5 weken weer ,
    opzich valt het pijnlijke wel mee maar het is vooral een zeurend gevoel in mijn heupen handen en ellebogen en knieen
    mijn vingers lijken soms echt niet te willen , lijkt of ze stijf zijn zoals van de kou maar mijn handen zijn altijd warm (heerlijk heb nooit koude handen :) ) en heb dan geen grip op wat ik wil pakken of bijv een pot jam openen gaat niet makkelijk het schiet dan vanuit mijn vingers naar mn pols en mijn elleboog

Ik weet eigenlijk niet wat ik hier mee moet , tot nu schuif ik het onder ontzwangeren maar misschien is het iets anders en wat moet ik ermee ? mijn HA stuurt me elke keer maar naar Fysio en die weet het ook niet zo heb ik ook 4jaar lang rond gelopen met een zeurend gevoel in mijn linkerboven been en die pijn ging weg toen mijn jongste zoon geboren was , toen voelde ik die pijn zo weg zakken terwijl Sen net op mijn buik lag heerlijk gevoel was dat haha

iemand een idee ?

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi,

Toch een soort ontzwangeren. Ik heb veel last gehad van mijn gewrichten na de bevalling. Huisarts wist het niet maar via deze site toch erachter gekomen dat het hormonaal is, en komt door vocht vasthouden? heb je dat veel gehad? Het vocht gaat tussen de gewrichten zitten en als dat allemaal veranderd na de bevalling kan er speling ontstaan en dat doet pijn.

Bij mij is dat wel over gegaan na een tijdje maar het was heel pijnlijk. Kreeg ook geen pot open...

Veel sterkte, Charlie

3. anitabrinkman

25 jul 2011
    9
    0
    0
    advies & coaching voor ouders & online producten
    Veenendaal
    Ik herken het en had een tekort aan B12. Laat het checken via bloedonderzoek zou ik zeggen.

gr anita

Deel Deze Pagina