gewicht na keizersnede

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Belindada, 14 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie29

juffie29 Actief lid

10 apr 2009
    280
    0
    16
    Ik was 8 kilo aangekomen. Nu was ik na 3 weken 16 kilo kwijt:D Dus sta nu op -8.( dit is inclusief de kilo's van de vorige zwangerschap, die laatste 2 kilo kreeg ik er toen niet af) Heb sinds gisteren zelfs mijn eigen spijkerbroek weer aan:D:D.

2. Tienie73

Tienie73 Lid

31 aug 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was 7 kg aangekomen (met 31 zwangerschapsweken). Na het breken van de vliezen was ik 2 kg kwijt (met 29,5 zwangerschapsweken) en na de KS was ik nog maar 1 kg zwaarder dan bij de start. Alleen nu zit ik al 10 weken, sinds de KS op het zelfde gewicht en met name mijn buik ben ik zat. Die is nog wat dik. De eerste 6 weken mocht ik natuurlijk niets, maar ook nu wordt sporten afgeraden. Ik wil echt dolgraag weer iets gaan doen. Wanneer gingen jullie weer sporten en wat hebben jullie toen aan sport gedaan?

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik was 7 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. 4 dagen na de ks heb ik me gewogen en was de volledige 7 kilo eraf :) Paar dagen later nog 1,5 kilo afgevallen, maar nu komt er weer wat bij omdat ik steeds verschrikkelijke honger heb!! (en dus veel eet ;))
    Mijn buik is echter nog lang niet terug in vorm, was eerst best strak maar nu echt een 'flubberbuik'. En daar baal ik wel een beetje van, die kilo's die zie je niet aan de buitenkant, die buik wel....

4. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    bij de eerste ks in 1 keer alles ( lees 35 kilo ) eraf :$
    bij de tweede begin in u pas een beetje bij te trekken qua vorm en gewicht ;) ze is 6 maanden .

succes
    liefs edith

5. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik was bijna 20 kg aangekomen en woog 74 en nu na bijna 4 weken weer 58 dus gaat bij mij er snel vanaf al kan ik nog steeds mijn oude broeken niet aan maar doet ook nog veel pijn door mijn wond van de ks.

Deel Deze Pagina