Bij de pretecho met 29+3 werd dame geschat op 1330 gram, en ik zat toen aan de 9 kilo... Daarna is beeb niet meer gemeten, ik heb daarentegen wel op de weegschaal gemoeten... Nu 16 kg
Vandaag 30 weken. Geen idee hoeveel de kleine weegt. Bij mij zit er zo'n 17 kilo bij. ( heeft er ook mee te maken dat ik gestopt ben met roken)
Hoiii dames, Vandaag een echo gehad, dus weet het precies! Ik ben 30+3 weken en de baby heeft een gewicht van 1 kg 636. Ik heb zelf een gewichtstoename die heen en weer schommelt tussen de 7 à 8 kilo. Ben benieuwd op welk eindgewicht ik ga komen. De één zegt dat ik nogal aan de maat ben, terwijl de ander weer roept dat ik een nette bescheiden buik heb. Gelukkig zijn er meer mensen die roepen dat het een bescheiden buikje is... Tja, wie heeft er nu gelijk? Ik heb besloten alleen te luisteren naar die laatste groep
Ik mag nog een weekje tot aan 30weken maar weeg ook al minstens15kilo meer nu! Heel blij dat ik eindelijk een "gelijke" heb gevonden, ik voelde me al remy met mn gewichtstoename
afgelopen maandag 30 weken echo gehad...ikzelf +13 kilo en de kleine meid werd geschat op 1535 gram...en de vk gaf aan dat de kleine mooi op de middellijn zat qua groei... zolang de kleine niet overbodig groot wordt vind ik het prima... ben voor de zwangerschap al eens 31 kilo afgevallen en ben van plan het na de zwangerschap weer op te gaan pakken....
Met 28 weken woog die van mij ruim 1200 gram. Was in 2 weken tijd 200 gram gegroeid. Nu 29 weken en ook ruim 13 kilo verder hahaha!!!
bij 28 weken 1240 gram bij 30 weken 1800 gram bij 33 weken weer een echo. ben zelf 14 kilo aangekomen.