Cadeau derde verjaardag voor bijna-kleuter die eigenlijk alles al heeft!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MamaEsther, 13 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Wie oh wie helpt me aan ideeen??? Roep alles wat in je opkomt! :p

(Oh, het gaat om een meisje dat drie wordt en ze heeft een zeer temperamentvol karakter, 'raust' graag..)

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    klei een leuk kleurboek met potloden of zo'n disneydoos met kleurtjes en stiften enz erin. iets leuks voor op haar kamer van die muurtickers ofzo of iets voor in de tuin?

3. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    buitenspeelgoed
    fiets
    step
    opvolgautostoel
    abonnement op een binnenspeeltuin
    abonnement op kindertijdschrift

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.245
    4.478
    113
    Ligt eraan, is het een cadeau wat je haar zelf gaat geven dan zou ik gaan voor een fiest/step/zandbak/glijbaan of iets dergelijks.

Gaat het om cadeau tips voor de rest van de gasten, dan zou je ook van de tegoed kaarten (bart smid/intertoys) kunnen vragen, dan kun je alles op 1 hoop gooien en er samen met haar iets voor kopen.

Kylian is toevallig vandaag bij bart smid verliefd geworden op een vliegtuig, met lichtjes en geluid, koffers, pagagiers, piloot en stewardes erbij (was net nieuw in de collectie).
    Daar hebben we dus de kaart voor gebruikt (en papa en mama hebben € 5,- moeten bijleggen).

Groetjes Anita

5. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren

Wij vragen inderdaad aan de visite om 'gewoon' Bart Smit-bonnen te geven, dat gaat dan bij elkaar voor een groot cadeau.. Zo doen we het al een paar jaar en dat bevalt goed! Daarnaast komt de familie altijd met knutsel- en kleurspulletjes aanzetten, dat zullen we dus ook niet zelf halen ;) dat komen ze nooit tekort.

Wij zitten nu zelf te denken aan een (eigenlijk wel heel extravagante, maar wel ontzettend leuke) elektrische Hummer waar ze zelf in kan rijden, maar die papa en mama van afstand ook stiekem een beetje kunnen bijsturen haha! D'r zusjes hebben beiden een fiets voor hun verjaardag (gehad), wilde dus eigenlijk in een beetje hetzelfde kaliber blijven ondanks dat Yashyra al een fiets en step heeft, vandaar dat we hier nu aan zitten te denken...... Of zou dat echt too much zijn?! :)

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja je zegt zelf al.. dat ze alles al heeft :)

ik zou dan denk ik toch voor "verbruiksspeelgoed" gaan eigenlijk :)

7. skatje22

skatje22 Actief lid

16 sep 2006
    197
    0
    0
    Whahaha onze meneer krijgt voor zijn 3e verjaardag (volgende maand) ook een elektrische Hummer...
    Geweldig toch!!

8. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
  9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hebben jullie allemaal een kast van ee huis of iets dergelijks? :)

dat zie ik hier nog niet in de tuin rondrijden hoor :D
    mja 1 rondje.. linksom.. of rechtsom... en dat is het wel dan :)

10. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Laag Soeren
    Haha nee hoor, maar wel een pleintje voor de deur! ;) In huis zou het ding z'n draaicirkel niet eens halen denk ik whahahaha! :p

11. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ah, jullie hebben al wat.. Anders had ik gezegd 'een kleine skelter'...

12. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik vraag aan anderen altijd knutselspullen (potloden, stiften, foamfiguurtjes, klei, vouwblaadjes, schetsboeken en kleurboeken). Dit gaat tenminste op zodat ik niet met bergen speelgoed blijf zitten.

Verder ga ik dit jaar geld voor een abonnement op de dierentuin vragen aan de opa's en oma's. Hier heeft ze een jaar lang plezier van.

Tja en wat we zelf geven... dat weet ik ook nog niet......

Deel Deze Pagina