M heeft ook zo'n flinke dip gehad rond 3,5. Is bij haar vanzelf weer rechtgetrokken. Zij at overigens prima.
hahaha nee hoor, niet teveel; zoontje was met 2 jaar 92cm en 14,2kg.nu is hij iets boven 1m en iets meer dan 17kg. mijn zoontje is groot maar groeit op eigen lijn. (toen met 2 jaar was hij zelfs 1 lijn omlaag gegaan met gewicht.)hij is altijd al groter dan gemiddeld geweest.
Wat zegt je gevoel? Je hoeft niet naar het cb te gaan, dan hoef je ook niet onzeker te worden over die onbenullige dingen als gewicht. Ik weeg 57 kg, mijn zus 75 kg...so what?
mijn zoontje is pas 2 jaar maar die weegt al 15 kilo en is 98 cm als ze goed eet kan je niet meer aan doen lijkt mij
Mijn zoontje was bij 3 jaar 13,5 kilo en 94 cm. Ook niet al te zwaar dus. En hij daalt ook hard, aangezien hij als baby juist wel behoorlijk wat vetjes had. Maar hier werd er niks van gezegd en was het prima. Tja, als ze verder actief en vrolijk is, en voldoende vitamines binnen krijgt zou ik me ook geen zorgen maken hoor. (hier ook avondeten een drama, maar hij eet wel goed fruit en brood/beleg gelukkig)
onze dochter is 95 cm en weegt 12.5 kilo. Ze zeggen wel een fijn meisje maar hier zeggen dat het gewoon haar bouw is.
Hier 94 cm en 13,5 kilo. Ik zou me niet te druk maken, ze houden het alleen in de gaten mocht ze nog meer zakken. Dat zou natuurlijk niet goed zijn! Misschien groeit ze de komende maanden weer iets minder in de lengte en komt er een halve kilo bij. Het gaat echt vooral om het lijntje. Bij ons maakt niemand zich druk omdat ze altijd zo is geweest (alles -1), maar als het plots veranderd kijken ze daar wel naar. Ook als mijn lichtgewicht nu opeens naar de +2 zou schieten ofzo. Daar kán een medische reden voor zijn.