Wie is er meerdere keren prematuur bevallen Ik 3 keer met 35.34.36 weken. Nu zwanger van nr 4 is de kans veel groter dat het weer Prematuur word geboren? Ik heb 2 verloskundinge de ene Zeg van wel de ander zeg van niet! Ik hoop natuurlijk dat ik een keer mag blijven lopen Tot 37 weken.. Maar de kans dat vliezen eerder breken is denk Ik wel groter! 3 keer braken ze al met 33 weken.maar pas ingeleid met 36 weken
Geen idee of de kans groter is, sorry. Maar sta jij niet onder begeleiding van een gynaecoloog in het ziekenhuis? Lijkt mij persoonlijk namelijk een fijner gevoel na een (of meerdere) premature bevalling.
Nee mag gewoon tot 30 weken bij de vk blijven Zelf voor gekozen. Maar als er wat is zit ik zo in het ziekenhuis Eigelijk nooit voor de 33 weken problemen gehad Tot spontaan vliezen braken Krijg wel extra controlles
Lijkt me ook dat je onder controle zou moeten komen. Ik heb het maar 1 keer meegemaakt maar als ik nog zwanger wil worden (wat ik niet wil) zou ik meteen in Maastricht onder controle moeten en medicijnen krijgen om vroegtijdig breken van de vliezen te voorkomen. Is er geen indicatie waarom je al 3x prematuur bent bevallen?
Bij mijn oudste braken de vliezen plotseling bij 34 weken, nooit een oorzaak van gevonden. De gyn vertelde me dat de kans op herhaling niet groter is dan bij elke andere vrouw. Maar als het al 3x gebeurd is... Ik weet het niet, er is denk ik weinig over bekend. Nu is mijn vk wel extra bezorgd bij mij (gelukkig zit hij er nog in!). Meer dan goede controle kunnen ze bij jou denk ik nu niet doen? @frannie: bij jou braken je vliezen wel heel vroeg, dat zal ook wel verschil maken?
Ze kunnen idd meer niet doen De eerste 2 keer begonnen gelijk de weeen. De 3 keer braken ze met 33 weken.. Nouja het was een scheur Ingeleid met 36weken. Volledig bedrust en elke dag ctg Ik wil bij de vk ondat ziekenhuis elke bezoek toch weer half uur reizen is. Met auto 10 min en vk 5 min lopen Dus word meeste keren door vk nagekeken en tussendoor gyn.