Ik ben ook even benieuwd wat bij iedereen het gewichtsverloop is. Ik ben nu dus ongeveer 6 weken zwanger en sinds het begin van de zwangerschap bijna 4 kilo afgevallen. Overigens eet ik niet slechter hoor, mijn eetlust is beetje veranderd, ik eet kleinere porties, maar gewoon wat vaker. Sommige kleren zitten ineens weer veel beter want ik was door hormonen IVF beetje aangekomen. Volgens mij is dat gewichtsverlies in begin van de zwangerschap geen onbekend fenomeen, toch? Maar wat kan ik nog verwachten? Blijft dit zo doorgaan tot week 12 of kan ik verwachten dat het nu al weer wat toe gaat nemen?
ik bleef zelf in het begin van de zwangerschap steeds op hetzelfde gewicht, na een paar weken begon ik langzaam wat aan te komen en uiteindelijk 18 kilo zwaarder geworden! Mijn zus heeft wel gewichtsverlies gehad in de eerste paar weken maar die begon ook rond 10 weken steeds wat meer aan te komen. Dus niks om je druk over te maken neem ik aan!
Ik ben de eerste 14 weken 6 kilo afgevallen. Ben nu 15 weken en denk dat ik deze week wel weer iets aan ben gekomen, heb nog niet op de weegschaal gestaan.
Ik ben nu 9 weken zwanger en 4,5 kilo afgevallen. In het begin had ik flinke vreetbuien, vorige week giga misselijk geweest en nu gaat het wel weer. En vanmorgen hup weer een halve kilo kwijt.... Normaal val ik nooit af
Bij iedereen is het gewichtsverloop anders. Ik ben nu bijna 18 weken en 4 kilo afgevallen sinds het begin van de zwangerschap.