Hoeveel zijn jullie al aangekomen en met hoeveel weken kwamen de eerste kilootjes aan? En hoeveel zijn jullie in totaal aangekomen??? Ben nu op weg na me 22e week en ben 3 a 4 kilo aangekomen..
uhmm niet haha 20 kg afgevallen tot de 35 weken daarna 5 kilo aangekomen door vocht enz. Nu z,n 10 maanden later zit ik op z,n 27 kg minder als voor de zwangerschap. Moet zeggen dat ik ook wel ziek ben geweest tot de 30 weken dagelijks overgeven last van galstenen en na me bevalling 3 weken in het zh op een dieet omdat je galstenen hebt is geen pretje
Hier ben ik in totaal 9 kilo aangekomen. Ik weet niet meer wanneer de eerste kilo' s aankwamen. Maar ik ben ook wel met begonnen met 10 kg te veel.
Mijn 1e zwangerschap totaal 23 kilo. de 2e zwangerschap 0 kilo, en nu de 3e zwangerschap (30 wk bijna) nog niet aangekomen. halve kilo nog onder t begin gewicht.. hoef ik straks minder moeite te doen om weer mooiere figuur te hebben
wilde even vargen, je tweede zwangerschap ben je 0 kilo aangekomen, dan ben je toch meteen na de bevalling afgevallen of niet? (kindje, placenta, vocht, vruchtwater) vroeg me dit namelijk af. Zou wel handig zijn In ieder geval hier nu 26.3 dagen nog 0 kilo aangekomen, dit zal denk ik niet zo blijven, maar vind het toch wel fijn. Bij de eerste was ik in totaal 18 kilo aangekomen, maar weet niet meer precies nij welke weken. Uiteindelijk ben ik nu weer zwanger geworden met nog 4 kilo die er aan zat van de vorige bevalling t.o.v mijn oude gewicht voor de eerste. Misschien na de tweede terug op mn oude gewicht
ik ben al 22 kg aangekomen (aaaaaaaaaaahhhhhhhh), maar hoorde van de week van de vk dat het vooral vocht is, had mezelf al verboden ook maar 1 oliebol aan te raken.. heb er inmiddels 3 op! Nou maar hopen dat het echt vocht is en geen vet!!
bij de eerste woog ik voor de zwangerschap 58 kilo, op het laatst 65, tijdens de bevalling 3 kilo kwijt geraakt, maar door veel snoepen en chipsen en pizza en patat aangekomen tot 67 kilo met de 2e zwangerschap 10 maand later dus ook met 67 begonnen, hier ben ik aangekomen tot 74 kilo, met 27 weken viel ik opeens 3,5 kilo af, en dat is er niet meer aangekomen, na de bevalling was ik nog eens 8 kilo kwijt en woog dus nog 62,5,
Ik ben nu 38 weken zwanger en in totaal 9.5 kilo aangekomen. Dus hoop dat het zo blijft ben ik erg blij mee. De eerste 16 weken 2 kilo, met 20 weken 3.5 kilo, 30 weken 9 kilo.
Bij mijn vorige zwangerschap begon ik met 76 kilo en uiteindelijk door veel vocht (hellp syndroom) ongeveer 125 kilo. :S dus dat was een aanslag op mijn lichaam hoor. Nu ben ik begonnen met 87 kilo en nu weeg ik 90. Dus 3 kilo eraan. Hoop dat het ook niet echt veel en veel meer word. Dus met de feestdagen wel beetje op letten wat ik eet
Ik kwam in het begin bijna niks aan maar vanaf 20 weken ging het snel! Nu ben ik al in totaal ongeveer 15 kilo aangekomen.
overigens is het niet aan me te zien die 15 kilo, iedereen zegt dat ik alleen maar buik ben. Ik snap zelf ook niet waar al die kilo's naartoe zijn gegaan. Wel merk ik dat ik de ene dag een kilo meer ben en de andere dag weer een kilo minder, dus ik denk dat het ermee samenhangt of ik vocht vasthoud of niet
tot week 34 ben ik 8 kg aangekomen tot aan de bevalling totaal 13 kg aangekomen Casper woog 3380 bij de geboorte. Ik ben een dag na de bevalling weer op de weegschaal gaan staan en toen waren er weer 5 kilo vanaf. anderhalve week na de bevalling waren er al 8 kilo vanaf. dus nog 6 kilo te gaan voor ik op weer op mijn oude gewicht ben.
Ik ben in het begin door misselijkheid en weinig eten afgevallen. Iets van 4 kilo. Vanaf toen aangekomen en ben nu iets van 18 kilo aangekomen. Het zit hem vooral in de buik. Verder ben ik niet echt dikker geworden