mijn eerste zwangerschap totaal 9 kilo aangekomen en na de eerste week was ik er al weer 11 kwijt. dit keer tot zo'n 28 weken 3 kilo afgevallen en zit nu 2,5 kilo boven me start gewicht met nog maximaal 2 weken te gaan.
Ik weet niet precies bij welke weken ik hoeveel ben aangekomen. Bij mijn oudste ben ik 2 kg aangekomen en tot nu toe in deze zwangerschap 5 kg, en ik ben nu 36 weken. Groetjes
Hoi, Ben 16 weken zwanger en sinds gister 1 kilo aangekomen vanaf mijn start gewicht. Hopelijk gaat het nu niet als een trein haha Groetjes Kelly
Toen ik met 14 weken op de weegschaal stond was ik nog niets aangekomen, daarna een hele tijd niet gewogen, en nu weeg ik af en toe. Gisteren voor het laatst gewogen en ben nu 10kg aangekomen. In vergelijking met vorige weken zit ik mooi op het lijntje wat ik mag aankomen (je kan het laten uitrekenen op basis van je startgewicht). Als ik het lijntje blijf volgen zal ik in totaal 13kg zijn aangekomen op het einde, en dat vind ik best netjes (en nu maar hopen dat ik niet ineens ga uitschieten en boven de 20 uitkom ) Ik kom vooral aan in mijn buik en op mijn bovenbenen
Dit topic gooi ik op slot, er was al een topic hierover geopend. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/231880-hoeveel-weken-zwanger-hoeveel-toe-aangekomen-deel-2-a.html