Hallo, Ik ben een vriendin van Kiki ( beheerder van het account) aangezien ik zelf geen account heb mocht ik even dat van haar lenen. Ik kan echt niet meer. Ik ben nu 37 weken van een tweeling maar ik ben volledig op. Alles doet pijn en ik heb steeds harde buiken. Ik krijg dan ook nog eens meer last van oefenweeen en dat is ook geen pretje. Hierbij laat ik een foto van mezelf zien. Weten jullie of de bevalling nabij is ? Ik heb namelijk al 3 dagen 1 vingerdop ontsluiting.
Wauw wat een buik! Ik weet niet of je snel gaat bevallen maar ik wil je wel heel veel sterkte en geluk toe wensen. Hopelijk laten je kleintjes niet lang meer op zich wachten.
Wauw, mooie buik! Maar geloof je ook dat het best zwaar is. Hoop voor je dat je snel je kindjes in je armen kan sluiten! Succes en sterkte
1. accountje aanmaken is zo gedaan 2. als wij konden zien aan een buik of je bijna kan bevallen.... haha, tuurlijk niet?! 3. Bel je VK ff succes met de bevalling en je tweeling!!
och meid toch Bel anders je vk en leg het uit wie weet kan ze strippen of je in ieder geval even aanhoren
@babebabe 1) had geen zin om een accountje aan te maken voor 1 onderwerp. 2) misschien had iemand ervaring en kon die eventueel meedelen dat het bijna gaat gebeuren 3) vk zegt dat ik moet wachten
probeer lekker veel te rusten en je kleintjes komen echt wel probeer hoe moeilijk ook er zo weinig mogelijk bij stil te staan als je je erop focust kan je het onbewust tegen houden...
Kiki ik dat je babebabe bedoelde. Die deed een beetje bot. Ik wil je heel veel succes wensen met je bevalling. ik hoop voor je dat hij snel opgang komt.
Hoe gaat het met de kindjes zelf? Ik ben ook zwanger van een tweeling en mijn gyn heeft gezegd (woon wel in België) dat ze bij 37 weken sowieso inleiden omdat het dan te zwaar wordt voor de vrouw. Aan je benen te zien ben je zelf nogal mager, dus ik kan me heel goed voorstellen dat het nu heel zwaar voor je is.
Ik snap wel dat het verwarrend is om 2 op 1 account te hebben. Vooral als de 1 veel verder is dan de ander. Ik hoop dat het snel zal gaan beginnen voor je, ziet er ook nogal zwaar uit.
Met de kindjes is alles prima, maar de vk wil nog even afwachten. Als het zaternag niet is gebeurd. Gaan ze me strippen. En eventueel dinsdag inleiden
Aan de buitenkant zie je dat echt niet. Er zijn gevallen bekend van dames die net voor de bevalling praktisch geen buik hebben. De natuur is nou eenmaal raar. één vingertop ontsluiting zegt helaas ook niks. Er zijn dames die meer dan 5 weken rondlopen met 2cm ontsluiting. En voor je er naar vraagt, voorweeën en dergelijke hoeven ook al niks te zeggen. De enige die weet of je bevalling op gang komt is de baby.
Ik zou dit bij je vk neerleggen, het lijkt mij vrij logisch dat je niet meer kunt. De 37 weken gehaald met een tweeling is hartstikke mooi, vraag of ze je in willen leiden. Idd aan de buitenkant kunnen wij niet zien of jij snel gaat bevallen en ontsluiting zegt ook niks. Veel sterkte!
Oeps ik heb zo n buik met 1 baby en ze gaan me inleiden met 38 weken ( insuline gebruik en grote baby extreem veel vruchtwater).. MAar je wordt overmorgen gestript en dinsdag ingeleid, dan is het nu toch aftellen? Hier al remmers gehad, dag in en uit voorweeeen en 1 cm ontsluiting. Het zegt helemaal niks. Zet m op je bent er echt bijna!! Ik heb wel meer tegenhang voor buik 😉☺
Ontsluiting en weeën zegt niets over of het al gaat beginnen. Ik ken genoeg die bij 30 weken al ontsluiting hadden maar pas bij 40e week bevielen, dus daar is geen peil op te trekken helaas. Wel heel veel succes !!
Maar hoe fantastisch dat je al zover bent met een tweeling! Iets om trots op te zijn, het zal nu een kwestie van dagen zijn, dus nog even volhouden! Je bent er bijna en dan heb je je 2 wondertjes in je armen
hey meid! wat een mooie buik. Hopelijk komen de kindjes snel. Succes en sterkte met de laatste loodjes.