Heb even gekeken. Danischa was op 8 augustus 5295 gram. Omgerekend 10 weken. Dus nee denk niet dat het te veel is hoor.
Iris bij de geboorte: 2795 gram en 49 cm Iris met 8 week: 3970 gram en 53 cm Iris nu: (bijna 8mnd) 7265 gram en 68 cm.
TE ZWAAR? Jason woog met 4 weken al 5555 gram! hahaha ze hebben mij niet verteld dat hij veel te zwaar was ofzo, dus denk dat het voor jou helemaal wel meevalt!
Bij mij is er geen commentaar geleverd door het cb Geboortegewicht was 5000 gr en de lengte 55 cm Kylian is nu 6 weken en woog maandag 6440 gr en was 61 cm Oke hij komt iets boven de grafieken uit maar aangezien wij allebei ook niet de kleinsten zijn was het volgens hun ook niet verwondelijk dat Kylian groter was dan het gemiddelde. groetjes Anita
Ach ze moeten weer eens wat te zeike hebben daar bij het CB. Nee hoor meid, je baby doet het echt goed en is ZEKER niet te zwaar. Sem is een weekje jonger en weegt 5233 en dat was volgens mijn CB goed, dus waar ze soms zo moeilijk over doen
Jamie was bij de geboorte 3615gram en 51cm en vandaag was hij 4800gram en 58,5cm. Hij was lichter dan gemiddeld zei het CB. Nou, die grafiekjes zijn leuk en aardig, maar ieder kind is toch weer anders.
geweldig om te lezen, mijn dochtertje is nu 15 weken en weegt net iets meer dan 5 kilo! Ze is wel te vroeg geboren en was de afgelopen maand 10 cm gegroeid! Ze is lang en slank.
Caitlin woog bij de geboorte 2680 en 46 cm en woog met 8 weken en 2 dagen 4630 en was 55 cm groot dus je ziet bijna 2 kilo aangekomen , en ag wat is nu te zwaar?