hallo dames, ik vroeg me af wat het gewicht is van jullie baby op 8,5 maand, bij mijn zoontje is dat 10kg, wat is eigelijk een "normaal" gewicht rond deze leeftijd?
mijn zoontje weegt ook ruim 10 kilo, moet je anders in het groeiboekje van het cb kijken. Als het goed is staan daar de groei lijnen in van gewicht en lengte en wat het gemiddelde is. groetjes miranda
Hoi! Mijn zoontje weegt ook ongeveer 10 kg. Een stuk zwaarder dan mijn dochter destijds, maar ze zeggen dat jongetjes wat groter zijn dan de meiden! Maak je geen zorgen. Straks gaan ze lopen en dan vliegt dat babyvet er weer vanaf!
Joshua was rond de 9 kilo en toen zag het er naar uit dat ie ook zwaar zou worden. Maar met een jaar was 10 kilo en dat is hij nu nog. Dus zegt echt allemaal niks.
Eva woog met 9 maanden 8,8 kilo, dus zal zo'n 8,6 kilo geweest zijn met 8,5 maand. Is redelijk gemiddeld geloof ik.
liam zit nu ergens tussen de 8,7 en 9 kilo denk ik. D laatste x bij het CB (4 wkn geleden) was hij 8,3 kilo.
Esmee woog toen 10,5 kilo, en 2 maanden later ook 10,5 kilo dus echt zwaar, nee! Ze is meer gaan bewegen. WEl moet ik er bij zeggen dat ze lang is. Met 1 maanden 75 cm Hollands wel varen
Senna was met 9 maanden 8.5 kilo en 73 cm. Hij zit op de -1 lijn, maar volgt die mooi en het was prima!