hoi hoi mijn kleintje is nu 6 weken oud en begin november gaan we een midweek naar center parcs.... mag ik daar al met die kleine inhet zwembad? of nog niet?
heeft ze haar prikjes al gehad? dat adviseren ze, na de eerste prikken, en vanaf 2 maanden. fijne vakantie!
Na de eerste prikjes mogen ze zwemmen. Ik ga met Fae vanaf haar 11 weken babyzwemmen, in een bad van 32 graden, maar na 15 minuutjes houd het voor haar écht op en heeft ze het echt koud (blauwe armpjes). Als ze dus haar prikjes heeft gehad, houd er dan nog rekening mee, dat ze maar heel kort in het water kunnen op deze leeftijd, omdat het water al gauw te koud is en het ze heel veel energie kost.
Hier mocht je gaan beginnen met baby zwemmen met 6 weken maar dat ligt er misschien ook aan hoewarm dat het water is.
je kan wel al zwemmen hoor! Bij mij op het CB zeiden ze dat je niet perse hoeft te wachten tot na de eerste prikjes... ze zei: je weet toch wel dat er bacterien zijn en anders kan je je kindje beter gewoon altijd maar binnen houden....