Hoi hoi! Chloé is nog maar een paar daagjes oud en het buikje is bijna compleet weer weg.. maar toch.. er moeten nog een aantal kilootjes af. Iemand tips hoe je deze snel maar gezond verliest? Alvast bedankt!
Inderdaad bostvoeding. En verder gezond maar niet te weinig eten en rustig aan weer lekker gaan bewegen. Ik hoop juist dat er straks na mijn bevalling wat kilo's blijven hangen....
dit heb ik nog niet veel dames horen zeggen...eigenlijk wel e beke grappig! Inderdaad: borstvoeding, gezond eten, wandelen & water drinken... de beste manieren om de kilo's te laten verdwijnen! Veel succes...
Ik ben na de bevalling 14 kilo kwijtgeraakt maar moet er nog 8. Geef bv maar vind dat het nu niet opschiet. Ik hoorde nu weer dat je lichaam juist de reserves voor de bv gaat vasthouden en dat als je stopt je afvalt.
Ik ben ook direct na de bevalling 14 kilo kwijt geraakt en moet er nu inmiddels nog 8. Ik geef geen borstvoeding, maar hier gaan ze er ook nog niet af hoor.
Ik was 30 kilo zwaarder geworden,meteen na de bevalling 20 kilo kwijt,ook door bv te geven. Ben nu nog 2 kilo te zwaar maar dat zit op plekken waar ik het alleen met sporten weg kan krijgen. En laat ik daar nu ff geen zin in hebben....
Wow, dat geeft de burger moed! Ik ben er 16 aangekomen, dus die zijn er direct weer af? Heerlijk! Daar ga ik voor.....
Hier gaat het ook niet echt hard. Er zijn er nu 10 af van de 19 die er bij zijn gekomen. Maar vind niet dat ze er af vliegen door de bv. Eigenlijk staat het al een hele week stil. Of wil ik gewoon dat het harder gaat?
@Bubbles: Ik had die hoop ook, maar helaas... Ik was na een week of 4 alweer op mijn oude gewicht, en na 6 weken zat ik er al onder.. Ik ben mede daardoor ook gestopt met het geven van bv... Het koste me teveel energie en gewicht.. Vlogens de BMI zit ik al op ondergewicht.. Maar ik krijg ewr geen kilo bij, wat ik ook eet.. @alle anderen: Succes met afvallen!
De eerste 11 kilo gingen hier heel vlot. Ik moet nu nog 6 kilo kwijt maar het lijkt wel alsof het nu stilstaat. Maar goed, ik kan mijn kleren al weer aan dus dat is al iets.
Hai Bleusky, Ik val ook altijd snel af... De zwangerschap kost mijn lichaam nu ook veel energie al kom ik nu heel langzaam een beetje bij. Ik zit nu ongeveer nog een halve kilo onder het begingewicht. Nouja we zien wel, t kan ook de hele andere kant op Dat ik er 30 aankom en niet meer afval... Dat is trouwens een veelgehoord praatje: Als je in het begin weinig aankomt of juist afvalt dan kom je juist extra veel aan later in de zwangerschap, zegt men.
Nou, hier is inmiddels 11 kg eraf.. nu nog 7 kg te gaan.. dan zit ik weer op mijn start gewicht van 58 kg... Maar ga straks lekker sporten en ik geef idd ook bv.. Maar in 6 daagies 11 kg.. dat vind ik echt veel.. Dus sporten, rust, water, gezond eten en bv laten de overtollige kilootjes weer verdwijnen?
Was 23! aangekomen tijdens de zwangerschap.Dit was trouwens ook heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel vocht. Was echt michelin vrouwtje. Schrik nu nog als ik foto's terug zie! Direct na de bevalling was ik er 10 kwijt. Dus nog 13 te gaan. Ben toen gewoon gezond gaan eten zonder te snoepen en nu moeten er nog 3 vanaf, maar ik pas wel weer een paar oude broeken! Lekker veel gaan wandelen!
zoals al eerder is gezegd: borstvoeding en gezond eten. bij mij is er tijdens de zwangerschap totaal 7,5 kg bij gekomen en nu 18,5 kg eraf
Ach ik herken mijn hele lichaam niet meer... mijn huid is slap, zit onder de strepen en moet er zeker nog 8 kg af hebben! Maar dat slappe vel jeetje daar kan ik echt simpel van worden.... (had ik niet verwacht)
1 week na de bevalling was ik al 12 kg kwijt. 2 weken na de bevalling ben ik alweer 16 kg kwijt! Nog 4 te gaan. En dan misschien nog wel 10 . Ik moet zeggen dat ik ook wel heel veel vocht bij me had hoor.....
Ik baal daar zo van he.......al die vrouwen die zeggen bv geven...............alsof dat bij iedereen werkt. Er gaat geen gram vanaf bij mij en ik geef bv. Was na de bevalling 6 kilo kwijt en dat is nog steeds zo. Moet er nog zeker 16 kwijt en lijnen mag ik nog niet. Moet nog steeds die (nu stomme) zwangerschapskleding aan.
Ik kan ook mijn eigen kleren nog niet aan hoor en ik geef bv. Alleen is er bij mij wel 14 kilo af. Nu staat het stil. Ik was ook veel angekomen... Baal dat ik nog steeds in zwangerschapskleren loop. Heb wel een nieuwe broek gekocht, dan maar een maatje groter.
Ik zeg niet dat bv bij iedereen werkt maar wel bij de meeste. Nu ben ik dus niks aangekomen, eerst erg ziek geweeste en erg veel afgevallen en nu weeg ik weer wat ik 'normaal' weeg. 67kg dus. Aangezien ik lang ben, 1,75m zal ik straks erg veel afvallen als ik bevallen ben en bv ga geven. Dit was bij onze dochter ook zo. Omdat ik zo ziek was en erg veel afviel ben ik zelfs bij een diëtiste geweest om aan te komen. Waarschijnlijk moet dit ook na de bevalling. Ik ben liever wat te zwaar dan veel te licht. Gezond eten en bewegen da's het beste om af te vallen en die tussendoortjes laten staan. Vroeger heb ik wel eens een diëet gedaan. Alleen 200gr groenten eten en 100 gr vlees. Dit werkt ook erg goed. Maar goed, misschien weer niet bij degene die zeggen dat bij hen bv geven niet zorgt dat je afvalt. Succes allemaal!