Gewicht begin zwangerschap: 83kilo Gewicht eind zwangerschap: 96 kilo (13 kilo aangekomen) Na 1 week, 12 kilo afgevallen Nu, na 6 weken, in totaal 18 kilo afgevallen. Nu dus 78 kg. Ben zelfs een kledingmaatje minder, dan voor de zwangerschap! Terwijl ik al jaaaren dezelfde maat had! Waarschijnlijk doordat ik borstvoeding geef. Want lijnen of sporten doe ik nog niet.
Gewicht begin zwangerschap: 65 Gewicht eind zwangerschap: 84 kilo (19 kilo aangekomen) dag na de bevalling 7 kilo afgevallen, na een week 11. Nu, bijna 4 maanden later in totaal 17 kilo afgevallen zonder lijnen. Ik gaf de eerste maand borstvoeding, nu al drie maanden fles. Nog 2 kilo te gaan, maar wil eigenlijk meer want mijn begin gewicht was al zwaarder doordat ik een jaar ervoor gestopt was met roken!
Voor mijn eerste dochter woog ik 54kg en na haar 55kg 9 maanden na de bevalling. Geen idee hoeveel ik was aangekomen, daar hou ik me absoluut verder niet mee bezig tijdens de zwangerschap.
Oudste: Gewicht begin zwangerschap: 67 kilo Gewicht eind zwangerschap: 83 kilo (16 kilo aangekomen) Ondertussen na 15 maanden ben ik 17 kilo afgevallen. Ik gaf borstvoeding, 6 maanden. Jongste: Gewicht begin zwangerschap: 66 kilo Gewicht eind zwangerschap: 106 kilo (40 kilo aangekomen) (HELLP syndr) Ondertussen na 9 maanden ben ik 42 kilo afgevallen. Ik geef Borstvoeding/flesvoeding. Ik heb 2 maanden borstvoeding gegeven.
Startgewicht zwangerschap: 74 kilo Eindgewicht zwangerschap: 94,5 kilo Aangekomen tijdens zwangerschap: 20,5 kilo Na de bevalling (keizersnede): 84 kilo Gewicht nu: 79 kilo Dus ben er nog niet maar ben dan ook niet streng aan het dieeten
Gewicht begin zwangerschap: 89 kilo Gewicht eind zwangerschap: 105 kilo (16 kilo aangekomen) Ondertussen na 7 maanden ben ik 25 kilo afgevallen en weeg ik dus 80 kilo. Ik geef flesvoeding.
Oudste: (zoontje) Gewicht begin zwangerschap: 78 kilo Gewicht eind zwangerschap: 87 kilo (9 kilo aangekomen) een week na de bevalling zat ik op 81 kilo, na 3 maanden woog ik nog steeds 81 kilo en was ik alweer zwanger van ons 2e wondertje Jongste: (Dochtertje) Gewicht begin zwangerschap: 81 kilo Gewicht eind zwangerschap: 87 kilo (6 kilo aangekomen) 3 dagen na de bevalling woog ik alweer 81 kilo dus alles er weer af nu ga ik kijken of het mij weer eens lukt om iets van 65 te gaan wegen ben ooit eens 20 kilo in 3 maanden tijd kwijt geraakt en dat door 3x per dag normaal te eten ik was toen op zijn hoogst ook 87 kilo
Begin zwangerschap: 60 kg Eind zwangerschap: 73 kg (13 kg aangekomen) Ondertussen na twee weken ben ik 9 kg afgevallen. Ik geef borst- en flesvoeding. (Maak onvoldoende voeding aan en kolf alleen) Ik heb het zo ontzettend druk met de kleine, kolven, huishouden en andere dingen, dat ik nauwelijks tijd heb om te eten! En als ik in de avond op de bank plof, heb ik helemaal geen energie meer om nog even lekker te snaaien.
Gewicht begin zwangerschap: 65 KG Gewicht eind zwangerschap: 63 kg. (eerst 6 kg afgevallen daarna 4 aangekomen) Ik geef flesvoeding. En als je bent aangekomen of geen kilo's kwijtraakt, komt dat dan omdat je meer eet dan voor je zwangerschap?
Hier 35 kg aangekomen...(zwangerschapsdiabetes , spoot 4 a 6 x per dag insuline en heb een poos in het ziekenhuis moeten liggen ivm hoge vliesscheur, platte bedrust, bekkeninstabiliteit...) Nu 3,5 maand later 15 kg kwijt, nog 20 te gaan..pffff....vorige week een verwijsbrief gehaald voor dietiste, daar kan ik over 2 weken terecht.
Bij mij is het door Hashimoto, ik moet weer goed ingesteld raken op mijn medicijnen. Mijn stofwisseling is sowieso super traag, als ik een boterham eet duurt dat verteren een keer zolang als normaal. Dus als ik al iets teveel eet, dan is het al drama... Omdat ik niet weet wat ik kan/mag eten bij mijn werkzaamheden plus Hashimoto ga ik naar een dietiste. Zodat zij mij kan gaan begeleiden. Krijg met 2 kids amper de tijd om te eten. Ben altijd bezig en op pad.
Voor zwangerschap 52 kilo na zwangerschap 69 kilo (+17 kilo) Nu na 10 maanden 50 kilo, heb 3 maanden borstvoeding gegeven zonder sporten of lijnen en weer helemaal strak gelukkig!
Voor mn zwangerschap woog ik 57 kg, de dag voordat ik ben bevallen bij de vk nog 75 kg op de weegschaal. 4 dagen na de bevalling woog ik 65 kg, daar stond ik wel even versteld van. Nu ben ik iets van 64 kg dacht ik, dat was iig het laatste wat ik heb gezien, paar dagen geleden. Ik geef borstvoeding Eet verder als een bootwerker ivm de borstvoeding, en zou het ook niet erg vinden als er wat kilo's zouden blijven plakken aangezien ik moeilijk aankom. Magoed we gaan het zien Mn buikje is ook al bijna helemaal weg, tis alleen wat gerimpelt/uitgerekt nu hihi. Niet zo gek. Maar ga lekker weer sporten dadelijk als het mag, na 6 of 8 weken, heerlijk
12 jaar (en vier zwangerschappen)geleden woog ik 62,5 kilo. bij elke zwangerschap kwam ik ongeveer 15 kilo aan. mijn zwangerschapskilo's was ik meestal 6 weken na de bevalling weer kwijt (op een heel klein beetje na). ik weeg nu 64 kilo, dus 1,5 kilo meer dan 12 jaar geleden en dat vind ik acceptabel. ik heb drie keer borstvoeding en één keer flesvoeding gegeven. qua afvallen heeft dit voor mij geen verschil gemaakt.
startgewicht: 79 kg einde van de zwangerschap: 86 kg dag na de bevalling: 80 kg 2 weken later: 76 kg ik geef borstvoeding, maar vergeet dat ik extra moet eten! dus vandaar dat ik nog wat ben afgevallen denk ik. buikje is voor het grootste gedeelte weg, alleen onder de strepen en superslap, dus het hobbelt lekker met me mee maar over 4 weken mag ik weer gaan sporten, dus dan hoop ik dat het nog verbetert!
Half jaar voor zwangerschap: 69kg Begin zwangerschap: 80kg Einde zwangerschap: 112kg!!!!!!! Na bevalling: 103kg Nu sinds 2 weken sporten en gezond eten: 99kg Nu nog 20 kg afvallen Gewichtstoename te danken aan slecht eten, medicatie, veel vocht en geen conditie door ernstige pre eclampsie Groetjes Angelique
Gewicht begin zwangerschap: 64 kilo Gewicht eind zwangerschap: 89 kilo (25 kilo aangekomen) Ondertussen na 11 maanden na de bevalling ben ik 22 kilo afgevallen. Ik geef Flesvoeding. 11 maanden na de bevalling zat ik weer op 67 kilo. Nu nog 3 kilo zwaarder dan voor de bevalling. Daar ga ik me niet aan lopen ergeren hoor Ik heb er eigenlijks niet veel voor hoeven doen.. En heb me ook niet elke keer gewogen.. Hoop dat ik bij een eventuele volgende zwangerschap toch wel wat minder aankom.
begin: 62 kg eind: 77 kg een week na de bevalling woog ik 68 kg. ik geef bv op dit moment dus ik zie wel wat er nog vanaf gaat of niet. maar vind het best netjes amper een week na de bevalling.
Gewicht voor: 51 kg gewicht einde zwangerschap: 61 kg nu 11 dagen na bevalling: 53 kg ik geef borstvoeding.