2e zwangerschap Voor zwangerschap: 62 Einde zwangerschap: 66 Dus + 4 kg maar was heel misselijk de eerste 16 weken. Nu 5 dagen later op 59kg. Ik geef flesvoeding. *********** Bij 1e zwangerschap: 64 start Einde zwangerschap: 71 kg Poosje 58 kg geweest na aantal weken icm borstvoeding. ***** Ik maak grote baby's die waarschijnlijk mij "opeten". At altijd vrij normaal en snoepte zelfs veel meer. Dus hoe het kan
Voor zwangerschap: 69 kilo Einde zwangerschap: 97 kilo!!!!!! (28 kilo aangekomen!) 5 weken na de bevalling: 82 kilo Ik geef bv! Helaas veel gegeten. Emotie-eter en gestopt met roken! Per 1 maart weer sporten en strak aan de lijn. Was voor zwangerschap ook 4 kilo aangekomen.
1e zwangerschap voor: 70 Einde:86 Na 12 Maanden 80 (borstvoeding) 2e zwangerschap voor:80 Einde:80 (HG) 4 dagen na :74 (borstvoeding)
Voor de zwangerschap: 78 kilo Bij 37w2d (3 dagen voor de bevalling): 100 kilo Direct na de bevalling: 92,4 kilo Vandaag (10 dagen na de bevalling): 90 kilo Het is duidelijk dat ik die tien kilo extra als contragewicht aan mijn kont heb zitten. Ik kolf borstvoeding. Klik voor fotoserie
bij 11 weken zwangerschap (daarvoor woog ik me nooit) 62 kg einde - waarschijnlijk rond 78-80 Nu na 5 maanden borstvoeding - 62 kg doel: 60 kg met nieuwjaar! Even flink doordrinken kleine! Van sporten komt weinig terecht, eten vervalt helaas vaak in snelle happen of het skippen van maaltijden. Ben nooit heel goed geweest in voor mezelf zorgen bij drukte.
2e zwangerschap Gewicht voor de zwangerschap: 57 kg Gewicht na de zwangerschap: 70 kg (bevallen bij 38 weken) In totaal dus 13 kg aangekomen Nu 4 weken later ben ik 62,5 kg.
Voor zwangerschap: 90kg Tijdens zwangerschap:39.6=105kg 6 weken na zwangerschap:83kg En nu 12,5 maand later 72.5kg trots!
Ja, dat krijg je als je zo'n iel, tenger reetje hebt... (Serieus: ik merkte dat ik met overgewicht veel fijner achter op een fiets kon zitten als na een dieet, haha!)
Ben ik ff blij dat ik nooit achterop een fiets hoef te zitten Maar zonder dollen ik heb nog steeds een vet laagje op mn derriere
Voor de zwangerschap: 54,5 kg Eind vd zwangerschap (24 weken): 57,3 kg Paar dagen na de bevalling: 51,4 kg Nu, 5,5 week later: 53,0 kg 1 week borstvoeding gekolft.
@Katalaya, oh dat weet ik wel zeker! Mijn houdt ok niet van magere vrouwen.. Ik mag dan ook niet meer heel veel van hem afvallen @BeetjeMama, ik maak uit je berichtje op dat jullie je meisje verloren hebben, Wat ontzettend zwaar en moeilijk.. Heel veel sterkte! En dat de kilo's er zo af zijn kan ik me goed voorstellen door al het verdriet enz.
Dat klopt ja... Dankjewel. De kilo's vliegen er zo inderdaad snel af.... Hopelijk komen er binnen niet al te lange tijd weer heel wat kilo's bij! En dan hopen dat die langer blijven zitten voordat ze weer verdwijnen.
Gewicht begin zwangerschap: 71 kilo Gewicht eind zwangerschap: 63 Ondertussen na 7 weken ben ik 12 kilo afgevallen. Ik geef flesvoeding. Ik ben in 7 weken tijd 12 kilo afgevallen door dat ik galstenen heb gekregen na de zwangerschap. toen vlogen de kilo's ervan af tijdens me hele zwangerschap ben ik ook maar 5 kilo aangekomen.
BeetjeMama dat hoop ik ook voor je!! Mag ik trouwens zeggen dat ik Nora een prachtige naam vind!! Tirza jeetje galstenen.. Dat is geen pretje zeg! Hopelijk ben je weer helemaal opgeknapt!
@ Koesje lief dat je reageert op me bericht. Nee dat waren 2 slopende maanden, ziekenhuis in en uit gelopen van de pijn. Gelukkig ben ik vorige maand geopereerd en is alle ellende voorbij. @koesje waneer ben jij bevallen en heb je een zoon of dochter??
Voor de zwangerschap 96 kg einde zwangerschap 108 kg en nu weeg ik 81 kg ik geef borstvoeding. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik tijdens mijn zwangerschap en nu veel gezonder eet dan voor die tijd. Denk dat het ook heel erg meespeelt, en heel veel water drink.
@Tirza, kleine moeite toch om even te reageren! Poeh zou er niet aan moeten denken om vlak na de bevalling met galstenen te moeten worstelen! Dan heb je al genoeg ad hele verandering op zich! Ik heb een zoontje die op 11-10-11 geboren is En jij een dochter van sep 12? @butterfly ik sluit me daarbij aan! Ben denk daardoor ook een stuk lichter dan voorheen.