hallo, ik ben nu 7 weken zwanger en heb sinds 2 dagen uitslag op mijn billen. Wat zou dat kunnen zijn? groetjes Paas
Van die pukkeltjes/bultjes?? Had ik namelijk ook last van. Maar dat was met een week of 9 geloof ik weg en nu heb ik het nog maar soms een beetje. Denk dat het erbij hoort meid
ik heb er last van als ik geen katoenen slipjes draag. Dan gaat het zweten en irriteren. Nu draag ik alleen maar katoen en dat gaat prima. Heb er overigens niet meer last van gehad toen ik zwanger was.
Bedankt voor jullie reacties. Soms lijkt het wel of ik acne op mijn billen heb. Ik heb eigenlijk niet zo gelet of ik synthetisch ondergoed graag. Ik heb dit trouwens in mijn vorige zwangerschap niet gehad. groetjes Paas
Ik heb het in het begin ook gehad. Voordat ik zwanger was heb ik nooit pukkeltjes gehad. Nu is het weer weg,
Zie onderwerp "jeukende bultjes" Is waarschijnlijk zwangerschapsuitslag...kun je wel wat tegen doen als het niet meer te houden is. grtjs, lara
Hoi, bedankt voor jullie reacties. Ik ben nu 11 weken zwanger en de uitslag kreeg ik bij 7 weken zwangerschap. Kan het dan wel zwangerschapsuitslag zijn? groetjes Paas