Gewicht

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Wennos, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wennos

Wennos Actief lid

16 feb 2009
    103
    0
    0
    Momenteel ben ik bijna 25 weken zwanger en ongeveer 4 kilo aangekomen. Ik heb de idee dat dat erg weinig is. De 20-weken echo wees uit dat de kleine conform verwachting groeit.
    Hoeveel zijn jullie aangekomen in de eerste helft van jullie zwangerschap?

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Is idd heel netjes hoor.
    Ik ben nu 2 kg aangekomen. (24 week)

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wees maar blij joh! Des te minder hoef je er straks weer van af te halen. Ik was 7 kilo aangekomen rond de 20 weken zwangerschap

4. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Zolang je beebje goed groeit zou ik me geen zorgen maken. Aan mij heb je niets, want ik ben tijdens de 1e zwangerschap in totaal 28 kilo afgevallen en zit nu alweer op -22 kilo (maar ik heb dan ook beide zwangerschappen de volledige tijd moeten spugen). Ik maakte me ook zorgen, maar mijn gyn zei dat de beeb het eerst alles pakt en dan pas jouw lichaam.

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik was met 25 weken (zonder ziek te zijn geweest) nog maar 1-2 kilo aangekomen. nu met 36,2 weken is het een kilo of 6-7. maakt niet uit hoor, als je uk goed groeit is er niets aan de hand.

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Zit nu bijna op 3 kilo ;)

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tweede zwangerschap was ik na 20 weken en 5 dagen 2.8 kilo aangekomen. En met 41 weken was ik 13.3 kilo aangekomen, maar moest ook echt aankomen voor mezelf dus heb daar erg mn best voor gedaan, was voor de zwangerschap veel afgevallen dus dat moest er een beetje aan komen en aan blijven ;)!

Eerste zwangerschap geen idee hoeveel het op de helft was maar op het einde was ik 9 kilo aangekomen (tweelingzwangerschap).

Zou me vooral geen zorgen gaan maken hoor! De kleine groeit goed, dus dan is het prima toch?

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

Geen zorgen hoor! Was met vorige zwangerschap met 25 weken ook een kilo of vier aangekomen, nu nog niets. Kleine groeit hier ook lekker gemiddeld dus ik maak me totaal niet druk.

Meer dan gewoon (gezond) eten, of proberen binnen te houden wat je kan, kan je niet doen toch? Je lijf zorgt echt wel goed voor je kindje hoor!

9. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hier ook pas 2 kilo met bijna 24 weken dus no worry!
    (mijn kleine heeft zelfs een groot hoofd hihihi)

10. remes25

remes25 Actief lid

13 aug 2008
    180
    0
    0
    nagelstyliste en thuiszorg
    ik was met 20 weken ook nog maar 1,5 kilo aangekomen. Maar nu vliegt het er best wel aan . Ik ben nu 29 weken en ben totaal 8 kilo aangekomen. Valt nog mee eigenlijk.

11. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Met 22 weken was ik 3 kg aangekomen, wat dus niet veel was. Met 32 weken terug op de weegschaal gestaan en al 8 kg bijgekomen. Ik heb zo het gevoel dat je vooral in de laatste weken maanden veel bijkomt.

Liefs stephanie

12. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    bij 20 weken was ik 3 kg gegroeid..

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik ben al 3 kilo aangekomen en nog geen 19 weken zwanger..

14. Berenice

Berenice Lid

19 jan 2007
    66
    0
    0
    Hoi

Hier nog zo een... 23 weken en pas 2 kilo aangekomen.
    In het begin veel misselijk geweest, toen ben ik een kilo of vier afgevallen. Bij mijn vlos wegen ze je niet eens, omdat het niks zegt over het verloop van de zwangerschap.

15. rosannanl

rosannanl Actief lid

7 jan 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Hoi,

erg knap hoor,wou dat ik dat ook weer had!
    bij mijn eerste zwangerschap verloor ik eigenlijk alleen gewicht en was op het einden alleen maar 3 kg aan gekomen.
    Bij deze zit ik nu bijna op 30 weken en zit al aan de 11kg gegroeid.
    Elke zwangerschap is gewoon anders,geniet er maar van, zo lang je kindje het maar goed doet maakt het volgens mij niet zo veel uit dat je weinig aan komt.

groetjes
    rosanna

16. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Ik ben ook bijna 24 weken zwanger en zo'n 3,5-4 kilo aangekomen. Je ziet bij mij verder nog niet echt dat ik zwanger ben. Morgen heb ik afspraak bij de verloskundige en hoor ik of de kleine goed aan het groeien is.

17. Duna

Duna Niet meer actief

#17 Duna, 15 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2009
    Ik ben tijdens me hele zwangerschap 8 kilo aangekomen. Of je veel of weinig aan komt zegt weinig over je gezondheid of die van de baby.

18. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
  19. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    volgens onze weegschaal ben ik de 2 kilo al weer kwijt, dus dan helemaal niks aangekomen. maar geloof mn weegschaal nu niet helemaal meer hahaha

20. Tink

Tink Niet meer actief

Ik ben geen enkele zwangerschap meer dan een kilo of 5-6 aangekomen. En het zegt ook weinig.
    Bij de gynaecoloog word je ook nooit gewogen (tenzij je veel vocht vasthoudt misschien).

Deel Deze Pagina