He, bericht was nog niet af. Ik bedoelde dus te zeggen: ik zou me er niet druk over maken. Wat er niet aan komt hoeft er straks ook niet af
In het ziekenhuis waar ik zit wordt je wel gewogen. Voordat je de afspraak met de gyn hebt, haalt de assistente je altijd even voor bloeddruk meten en gewicht.
ik ben idd ook een keer mijn weegschaal gaan testen omdat ik niet geloofde dat ik zo weinig aankwam hij gaf voor de maxi cosi precies 3,5 kilo aan, wat ie volgens de handleiding ook moest wegen. toen ben ik mijn weegschaal toch maar gaan geloven. vond ik niet zo erg
Ik ben ook de eerste 7 maanden maar 4 kilo aangekomen, en de laatste weken nu opeens heel veel. Mijn lichaam bereid zich nu blijkbaar pas voor op BV enzo, en dus het extra vet wat je straks nodig hebt. Ik ben inmiddels 10 kilo aangekomen. Maak je dus vooral geen zorgen. Vrouwenlichamen zijn hier blijkbaar voor gemaakt, en je baby neemt wel wattie nodig heeft (klinkt cliché, maar is echt zo). Kilo's kunnen opeens de laatste we(e)k(en) nog erbij schieten, dus als jij dat nodig hebt, dan krijg je die kilo's nog wel! Het enige nadeel: ik kon tot een paar weken terug echt alles bunkeren, en nu wil ik mezelf toch niet nóg meer kilo's aandoen
Met verwijzing naar het topic hierboven genoemd door LadyXochi, doe ik dit topic op slot. Groetjes, Josien