ik vroeg me af hoe zwaar jullie kindjes zijn met 20/21 maanden. britt is nu 20,5 mnd oud en zo'n 10,5/11 kg. ze heeft gelukkig de bouw van mn vriend maar als ik die van mn broer zie die is 10 mnd en zo'n 10 kg. britt zit nu in maatje 86.maar dr broeken gaan wel los zitten vindt ik. nu zullen dr buikspieren ook wel strakker worden dus dr taille strakker.maar toch... ze woog bij geboorte 3890 zo ziet ze er nu uit. Bekijk bijlage 18608
Mijn dochter weegt nu 12 kilo en is zo'n 87 cm lang. Ze woog 3200 gram bij haar geboorte. Hoe lang is jouw dochter dan? Dat scheelt nog wel eens of het kleine kindjes of gewoon wat grotere kindjes zijn!
Mijn dochter woog toen ze net 2 was 11,2 kilo. Nu is ze ruim 2,5 en weegt nog geen 12 kilo. Met de geboorte woog ze 3240 gram
net ff in t boekje gekeken op 2 juli woog ze rond de 11 kg (tzelfde als nu) en was ze zo'n 80 cm ze blijft thuis niet stilstaan om te meten dus ik weet niet hoe lang ze nu zal zijn. ik denk zo'n 83 ongeveer als ik t goed schat
leuke foto's ! Aan mij heb je verder niet zo veel, mijn dochter is wat jonger, maar ik denk dat ze dezelfde kant op gaat als jou dochtertje. Fae was ook 3870 gram en 52 cm bij de geboorte. En met 14 maanden woog ze 9100 gram. Dus ik verwacht rond de 20 maanden rond de 10,5 kilo zal zitten.
Volgens mij lijken Britt en Eva wel op elkaar qua bouw. Eva was echt een dikkerdje en groot toen ze geboren was, 4350 gram en 53 cm. Nu is ze best klein en slank, zo'n 81 cm en 10,5/11 kilo. Hier een fotootje van Eva een paar weken terug:
Sam is nu net 1,5 jaar. Hij is 87cm lang en weegt 14,5 kilo. Z'n vaders lengte en z'n moeders postuur