meteen naar bed na de laatste voeding?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sophie80, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sophie80

sophie80 Niet meer actief

Hoi,

als jullie de laatste voeding rond 20.00 geven, gaat jullie kindje dan direct daarna naar bed?
    Vaak heeft mijn dochter net geslapen van bijv 18.00 tot 20.00. Ik vroeg me af hoe jullie dat doen.
    Mijn dochter is 3 maanden en krijgt meestal haar laatste rond 22.00 , maar soms komt eht uit dat het tussen 20.00 en 21.00 is, maar dan ligt ze dus al op bed vanaf 18.00

2. Skye

Skye Niet meer actief

Hier krijgt ze de fles rond 21.00 en dan gaat ze gelijk naar bed. Maar dat is hier een soort ritueel geworden. Luiertje verschonen, pyamaatje aan, slaapzak aan en dan de papfles en daarna naar bed.

3. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Nils slaapt ook vaak al na z'n voorlaatste fles. Dat kan dus ook vanaf half 7 / 7 uur zijn. Wij doen hem wil in badje voor z'n laatste fles. Dus maken hem wakker rond half 10, dan in badje (gaan die oogjes tenminste ook echt open ;) ) en z'n flesje en dan meteen na z'n flesje (om kwart over 10 ofzo) weer naar bed. En dan slaapt hij tot de volgende ochtend 7 uur / half 8. Maar goed... Hij is dan dus wél al even wakker door z'n badje.

Eventueel kan je de kleine nog eventjes bij je houden of in de box leggen als ze nog niet moe is. Maar als ze zelf gewoon lekker gaat slapen, dan geen probleem van maken hoor!

Groetjes Debbie

4. sophie80

sophie80 Niet meer actief

en heeft ze dan daarvoor ook al geslapen of is ze wakker geweest?

5. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Als ze moe is zou ik haar gewoon naar bed doen, zo niet lekker nog even met papa&mama op de bank of in de box.

Onze dochter is (tot nu toe) vaak wakker tussen de laatste 2 voedingen, of ze slaapt maar een half uur tot een uur. Voor de laatste voeding gaat ze in bad (maak ik haar niet voor wakker), lekker in slaapzakje, dan beneden de laatste fles en naar bed.

6. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

hier krijgt finn rond 9uur laatste fles, tot die tijd is hij beneden, als hij slaapt dan in de kinderwagen, daarna geef ik z'n laatste fles vaak lekker boven. op ons bed, nog even knuffelen en dan naar bed.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

had net gereageerd op je ander topic en lees nu hoelaat ze naar bed gaat.

Emma gaat daarna gelijk naar bed toe. net als skye hebben we ook een ritueel. Dan is ze ook moe en gaat eigenlijk altijd wel gelijk slapen.

Deel Deze Pagina