pijn aan de linkerkant van mijn onderbuik

Discussie in 'Gezondheid' gestart door babywens2011, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben momenteel 29 weken zwanger en sinds een paar weekjes flinke last van mijn onderbuik.. Deze stekende pijn zit alleen aan de linkerkant. In eerste instantie dacht ik dat het mijn banden wel zouden zijn. Nu gaat het wel steeds wat meer en vaker pijn doen. Zodra ik mij beweeg voel ik weer die stekende pijn.. Het is niet zo dat het ontzettend veel pijn doet en ik in tranen uitbarst, maar het is wel erg vervelend. Nou is het wel zo dat ons mannetje al met zn koppie naar beneden ligt en hij ligt ook al heel laag zei de verloskundige. Hebben meer dames hier ervaring mee? En is het inderdaad de banden of zou het ook een blaasontsteking kunnen zijn? (nog nooit gehad, dus zou niet weten hoe dat voelt)
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Alvast bedankt!

Groetjes babywens

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meis hoe gaat het nu?
    Als ik jou was belde ik de vk even , die kan jou gerust stellen.
    Beter als wij denk ik.
    Want iedere vrouw ervaart het anders.
    KNUF en hopelijk verder een mooie en rustige zwangerschap.

3. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heej! haha nog steeds wel hetzelfde eigenlijk. Heb komende woensdag 30 weken echo (groeiecho) en vrijdag controle bij de vk.
    Ik geloof maar gewoon wat de vk zei, het zullen de banden wel zijn ;) Dank je wel! Ik hoop ook voor de rest op een rustige zwangerschap ;)

Ik ben wel even benieuwd naar jou, want in je handtekening staat: wondertje is einde verhaal?

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Kindeloosheid is een feit!! voor ons!! ‎ Daar staat meer over mij en wat mijn onderschrift betekend meis.

Hoop dat het gauw wat beter word met je buik .
    Mis helpt zwitsal mama iets , het voor zwangerschapstrepen voor komen.
    Maar bij mijn hielp het als ik wat pijn in de buik had , of steken en dan kon ik weer voor uit + goed slapen.

Deel Deze Pagina