gewicht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jacha, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacha

jacha Lid

25 okt 2006
    21
    0
    0
    Hoi allemaal

ben afgelopen dinsdag bij de vk geweest, en alles was weer goed ik was toen 34+2 weken zwanger, heb toen aan haar gevraagt wat zij verwachte hoe zwaar ons kindje zou worden ze dacht dat het nu kleine 5 pond was en als ik het zou voldragen dat het dan rond de 6.5-7 pond zou zijn hebben ze dat bij jullie ook wel eens geschat, en klopte dat een beetje? was alwel blij dat ze zei dat het nu rond de 5 pond zou zijn, dit omdat ik maar een super klein buikje heb en daar behoorlijk onzeker over was, ze zei toen dat je aan een buik niet altijd kunt zien hoe groot of zwaar een kindje is.

een fijn weekend allemaal groetjes jacha

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Hey miss een stomme vraag hoor... Maar hoe meten ze dat.. Ben namelijk wel benieuwd hoe veel die van mij weegt... Ik moet erbij zeggen dat ik mezelf niet weeg bij de VK....

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    T komt echt niet altijd uit hoor wat ze voorspellen. Maar heel soms..

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ze schatten het door te voelen.

Bij mij was het geschat op 6,5 a 7 pond bij de geboorte. Ik had echt een mega-buik (veel vruchtwater)
    Lynn was bij de geboorte 3260 gram, dus 6,5 pond. Goed ingeschat dus.

5. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Bij mijn dochter dachten ze dat ze 7 pond zou wegen. Ze was 15 dagen te vroeg en woog 6 pond. Ik vond 't redelijk geschat hoor!

Deel Deze Pagina