Deze middag ff naar de krantenwinkel gegaan om m'n kross stitcher en ik kromp zowat in elkaar. Het begon met de bekende last van BI gepaard met bandenpijn, maar ging in geen mum van tijd over naar enorme krampen in m'n buik, net of ik was hevig ongesteld. Heb me moeten neerzetten, ik kon niet meer. Bij thuiskomst naar het toilet ge-vlo-gen, was zo bang dat ik bloed verloor, was dan een heleboel slijm. Die pijn is nog een half uur gebleven en is dan geëindigd in harde buiken. Ik had nog geen 5 uur voordien een prepar genomen, zit normaal om de 6 uur. Nu dus om de 4 uur, ik durf niets anders dan ze vlugger op elkaar nemen. Maandag moet ik naar de gynae. Heb hem gebeld en hij opperde ff af te wachten, en als het binnen het uur niet over was naar de spoed te gaan. Hij vreest dat er ontsluiting is gekomen, en laat dat nu net m'n grootste angst zijn Dan is het ziekenhuisopname tot aan de geboorte, vraag me af hoe ik dat ga doen, waar ik met m'n kids heen moet M'n (bijna ex) echtgenote kan niet door haar labiele geestesgezondheid ivm borderline en m'n ma ook al niet door onze slechte relatie en de verbouwingen aan een pasgekochte oude hoeve. Ik ga uit m'n dak, weet echt niet wat die pijn was (heb ik bij m'n vorige 2 zwangerschappen niet gehad, en de tweede verliep al niet zo goed) en ben bang voor maandag. Sorry voor m'n geklaag, maar het moest er ff uit hoor, kon er niet mee blijven zitten Wat was die pijn toch?
goffer platliggert...wat doe je nou toch allemaal? Ik heb geen idee wat t is maar je doet gewoon teveel joh! Als er wordt gezegd neem rust dan doe dat verdikkeme dan ook! Laten we hopen dat t gewoon niks ergs is en dat alles maandag gewoonweg oke is... Hey maar euhm...ex echtgenote? K wist niet dat je met een vrouw getrouwd bent geweest? Mocht het nodig zijn kan je poeptiedoeptie dan niet opassen? Succes!
Dat is het nu net, ik neem m'n rust zoals het hoort. En tot aan school en krantenwinkel mag ik gaan, is nog geen minuut van m'n deur weg, kan net zo goed even heen en weer naar m'n toilet. Daar zal het niet aan gelegen hebben. Poeptiedoeptie is net terug vertrokken naar huis, hij heeft een week de nachtploeg, z'n verlof is vanaf morgen afgelopen. Goh jah, dat huwelijk... Is voorbij, nah.
lieverd, ik las vd week toch echt dat je van alles had gedaan in je huiske... Of was dat een *juist niet* aso iets? Ik schrik hier van meis! Poeptiedoep zal er echt wel voor je zijn als het nodig is! Jij stiekeme...2 wallen etert!
Hey meis, doe ademhalingsoefeningen en blijf kalm. Kunnen de kids niet bij een ander familielid? En misschien kunnen ze je wel thuis installeren en dat je zorg thuis krijgt? Maar misschien is het helemaal niet nodig.. Hou je rustig en ga lekker op tijd naar bed!
hihihihi wat ernorm vervelend! ik hoop dat alles goed komt! hebook geen idee wat die pijn kon zijn..sorry wou je alleen even enorm veel sterkte wensen en hopen dat de gyn goed nieuws voor je heeft
Meissie toch... weet je zeker dat je afgelopen week niet teveel gedaan hebt? Ga lekker op tijd je bedje in en blijf rustig.
Durf niet in bed, moet dan de trap op, dus blijf in de zetel liggen. Volgens de gynae heeft het niets te maken met die overijverige dag deze week, dan had ik dezelfde dag al klachten gehad. Dan was ik eindelijk rustig en lag ik braaf plat te liggen, heb ik dit voor. Het lastigste is dat ik verdraaid niet weet wat die pijn heeft veroorzaakt. Net de baby enorm voelen en zien bewegen, dus das al een grooooote geruststelling!
Jep, en daar hebben ze m'n gynae opgebeld, die zei dat ik moest afwachten tot maandag aangezien het al over was, hij dacht dat ik ontsluiting had gekregen. Als het herbegint, ga ik terug en eis ik een onderzoek, er lopen genoeg gynae's rond in het ziekenhuis!
sorry maar ik vind het zo raar dat hij denkt dat je ontsluiting hebt gekregenmoet hij je dan niet even onderzoeken dan?/
Blijkbaar niet. Of hij dat nu vandaag ontdekt of maandag pas, zoveel dagen zitten er niet tussen, en aan de ontsluiting kan niets gedaan worden. Eens die er is, krijg je die nimeer weg. Klonk eerst hard in m'n oren, maar het is uiteindelijk wel zo. En toch ga ik naar de spoed als die pijn herbegint. Ze zullen daar wat meemaken als ze me niet helpen Kga m'n zelet (sofa) in. Beetje proberen slapen (zal niet lukken, maar kan toch een poging doen) Thx allen *kus*
Lees ik net iets over beenweeën, bel naar m'n gynae en vraag hem wat dat eigenlijk precies is omdat ik zo'n raar gevoel had vanaf m'n liezen tot halfweg m'n dijen en het niet echt vertrouwde. Die legt het uit en ik schrik me een bult: had ik dus deze middag! Gynae zegt dat ik er goed aan gedaan heb onmiddellijk een prepar in te nemen en maandag word ik volledig onderzocht en gaat hij een schema opmaken ivm prepar en nog een ander soort medicatie tegen weeën, zodat hij zeker is dat ik dit niet meer voorheb. Moet nu om de 3 uur een prepar nemen van hem, en dat blijven doen tot maandag en alles zeker is. Ontsluiting zal het niet geweest zijn, eerder op het nippertje een bevalling voorkomen! Van zodra ik de kleine langer dan 4 uur niet voel, moet ik me reppen naar het ziekenhuis. Nog een geluk dat de kleine erg beweeglijk is en ik hem minstens om de 2 uur voel. Deze nacht wordt het dus niet slapen en de boel in de gaten houden, morgen idem, en die nacht ook nog eens. Zal een wrak zijn tegen dat ik bij de gynae moet... Ik durf nu gewoon niet slapen, moet per sé de bewegingen in de gaten houden van mezelf (hij is trouwens goed aan het rondzwemmen nu in z'n privé zwembad)