Vanmorgen bij de gyn gehoord dat ons kleintje 50 gram gegroeid was wat natuurlijk prachtig nieuws is! ze weegt nu ongeveer 470 gram! Vanmiddag is de vk geweest en heeft de gyn gebeld omdat ze beiden toch bang waren voor mijn placenta! Mijn vk vertelde dat ik 3 × per week naar de gyn moet om het in de gaten te houden en als het niet anders kan word de kleine gehaald! Ze verwacht dit rond de 30 weken en als de kleine 50 gram per week groeit zal ze dan 710 gram zijn wat natuurlijk te licht is maar toch al enigsinds kansen heeft! verder zij n haar orgaantjes wel goed ontwikkeld! IK PROBEER ER VANALLES OVER TE VINDEN MAAR VIND NIET ECHT DUIDELIJKHEID ,,, WETEN JULLIE SITE'S WAAR IK DIT VIND?
meid meid meid ik word er gewoon stil van! ik heb je vorige topic ook gelezen! en ik wil je veel sterkte wensen! ikvind het nogal wat dit allemaal te lezen! Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend... maar het is zo'n wonder! suc6 hoor *knuff*
Het zit je ook niet mee! Ik heb geen ervaring/info erover. Ik hoop dat je kleintje lekker blijft groeien en dat je placenta gewoon nog even blijft zitten waar hij zit! Succes en veel sterkte de komende weken!
He bah meid . Wat een ellende zeg. Ik heb er ook geen ervaring of info over .. Maar ik hoop dat je kleintje en placenta nog even lekker blijven zitten waar ze zitten
Jeetje het zit jullie niet mee zeg. Gatver heb gewoon kippevel hier. Ik heb ook ff zitten googlen er zijn best veel vrouwen die dat hebben het wordt ook wel placenta insufficientie genoemd. Aangezien er verschillende verhalen staan. moet je zelf maar even kijken welke je wel en niet wil lezen. Heel veel sterkte! liefs Nathasja
Ik sluit ff aan bij de reactie van tassie. Het zit je echt niet mee! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je kindje nog groeit en nog even blijft zitten. Hoe is het verder met je man eigenlijk? Daar heb je hopenlijk wel positief nieuws over te melden? Liefs van Simone
Jeetje meid wat een tegenslagen! Veel sterkte de aankomende tijd en hopen je weer bij de mei mamma's te zien met goed nieuws. Kleintje goed groeien hoor!
zoek eens op de latijnse term: Solutio placentae , niet schrikken als je de meest enge verhalen ziet! Het is bij jou onder controle.
kijk eens op onderstaande site meid hoop dat er wat tussen zit waar je iets aan hebt, anders zou ik toch zeker op schrijven wat je wilt weten en je gyn(assistente) - vk bellen voor een afspraak waarin je alles duidelijk wordt gemaakt van hoe en wat... http://www.medicinfo.nl/d_ontwikkelingbaby liefs smoekie
Ik ben zo bang voor slecht nieuws :s @simalex: Met mijn man gaat het beter, morgen ligt al 1 mnd in het ziekenhuis maar hij mag maandag als het goed is naar huis toe! Bedankt voor jullie reacties ,,, Had het minder erg verwacht
Ik heb geen last van bloedverlies wat wel overal staat maar volgens mijn gyn komt dit doordat het grotendeels nog wel vast zit! maar de loslating van de placenta verklaart wel dat de kleine niet goed groeit! Ik moet nu heel veel gaan drinken en als er volgende week verandring is word ik evt aan de CTG gelegd ,, http://www.mmc-vrouw.nl/waarvoor/zwange ... oedna.html
Jeetje Mvanjelle! Wat een tegenslag allemaal. Sterkte en zet hem op! fijn dat het beter gaat met Hubby. *knuf*
Jeetje, wat een rotsituatie! Hoe zijn ze er achter gekomen dat je placenta misschien loslaat? Was het enige symptoom dat de baby niet genoeg groeide of had je nog andere klachten? Je had en hebt dus geen bloedverlies? Veel sterkte met alles en snel aan de bel trekken bij de gyn als je iets voelt hoor! Ook in het weekend.
Hoi Wat erg meis. Ik wens je veel sterkte en hoop dat het allemaal goed komt. Ga voor je duimen *Knuf*
Jeetje, wat een spannende tijden moet jij doormaken zeg. En dat ook nog terwijl je man je niet bij kan staan! Ik leef heel erg met je mee. Heel veel sterkte voor de hele familie, doe het alsjeblieft rustig aan. Liefs Bianca van de mei-mama's
We gaan allemaal erg hard voor je duimen dat je kleintje beter gaat groeien, alle grammetjes zijn meegenomen! Als de kleine dan uit nood toch eerder gehaald moet worden, kan ie beter zo groot mogelijk zijn. Krijg er kippevel van. Jou, je man en je kinderen wens ik alle geluk toe!
Veel sterkte en ik duim mee dat de kleine zo veel mogelijk mag groeien en zo lang mogelijk blijft zitten!
Een collega van mij heeft ook zoiets meegemaakt alleen wist zij niet dat haar placenta losliet... Ze zat gewoon op kantoor. Haar zoontje leeft gelukkig nog! Helaas kan ik je er ook weinig over vertellen. Ik zou gewoon aan je arts info vragen. Ik denk dat jij het geluk hebt dat het bij jou bekend is en dat je onder controle staat! Ik wens je veel sterkte!