Vanmorgen bij de gyn gehoord dat ons kleintje 50 gram gegroeid was wat natuurlijk prachtig nieuws is! ze weegt nu ongeveer 470 gram! Vanmiddag is de vk geweest en heeft de gyn gebeld omdat ze beiden toch bang waren voor mijn placenta! Mijn vk vertelde dat ik 3 × per week naar de gyn moet om het in de gaten te houden en als het niet anders kan word de kleine gehaald! Ze verwacht dit rond de 30 weken en als de kleine 50 gram per week groeit zal ze dan 710 gram zijn wat natuurlijk te licht is maar toch al enigsinds kansen heeft! verder zij n haar orgaantjes wel goed ontwikkeld! IK PROBEER ER VANALLES OVER TE VINDEN MAAR VIND NIET ECHT DUIDELIJKHEID ,,, WETEN JULLIE SITE'S WAAR IK DIT VIND?
meid meid meid ik word er gewoon stil van! ik heb je vorige topic ook gelezen! en ik wil je veel sterkte wensen! ikvind het nogal wat dit allemaal te lezen! Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend... maar het is zo'n wonder! suc6 hoor *knuff*
Het zit je ook niet mee! Ik heb geen ervaring/info erover. Ik hoop dat je kleintje lekker blijft groeien en dat je placenta gewoon nog even blijft zitten waar hij zit! Succes en veel sterkte de komende weken!
He bah meid . Wat een ellende zeg. Ik heb er ook geen ervaring of info over .. Maar ik hoop dat je kleintje en placenta nog even lekker blijven zitten waar ze zitten
Jeetje het zit jullie niet mee zeg. Gatver heb gewoon kippevel hier. Ik heb ook ff zitten googlen er zijn best veel vrouwen die dat hebben het wordt ook wel placenta insufficientie genoemd. Aangezien er verschillende verhalen staan. moet je zelf maar even kijken welke je wel en niet wil lezen. Heel veel sterkte! liefs Nathasja
Ik sluit ff aan bij de reactie van tassie. Het zit je echt niet mee! Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat je kindje nog groeit en nog even blijft zitten. Hoe is het verder met je man eigenlijk? Daar heb je hopenlijk wel positief nieuws over te melden? Liefs van Simone