Zooooo moe

Discussie in 'Gezondheid' gestart door tikigo, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vroeg me af of er dames zijn die dit ook herkennen. Ben nu 21 weken zwanger en ik kan dus echt een winterslaap houden! Ben zo ontzettend moe. 's Avonds ga ik om 20.30 uur (dan heb ik al een uur en soms twee uur moeten rekken) naar bed toe en slaap dan gelijk. Doordeweeks staat de wekker tussen 6.00uur en 6.30uur. Werk fulltime op kantoor. Ondanks dat ik zo goed slaap blijf ik ontzettend moe. Heb het gevoel dat ik niet bijslaap, zit dan ook te knikken bollen op mijn werk. Concentratie is dan ook ver te zoeken! Baal hier zo ontzettend van dat ik nergens geen fut voor heb.
    Heb al geprobeert om er niet aan toe te geven maar dit werkt niet want val gewoon in slaap op de bank. Of sta dan te trillen van de vermoeidheid, dus ook niet echt handig denk ik...

Zijn er meerdere die dit herkennen? Misschien tips wat hier aan te doen is?

2. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Heb je je ijzer al eens na laten kijken?dit kan ook wat aan de lage kant zijn waardoor je jezelf zo moe voelt,
    Als dat t geval is,dan is floradix tabletten een goede optie!
    En Miss af en toe dagje vrij plannen op je werk?

Sterkte!we zijn even ver, en ik werk 24 uur,en doe op vrije dagen samen met dochter middag dutje, of zoals nu gewoon ff niks!

Succes ermee!

3. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Ik ben nu 24 weken zwanger en heb ook veel last van vermoeidheid de laatste 3 weken. Dus het is wel herkenbaar. Ik ben student en concentreren is inderdaad lastig als je zo moe bent, dat is wel herkenbaar.

4. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook vervelend voor jullie maar gelukkig ben ik niet de enigste dan....

Inderdaad lekker om 's middags met je dochter een tukkie te doen! Gelukkig zijn we vrij met de kerst die hele week. Hoop lekker bij te kunnen tanken in die week!

Mijn ijzer is nog goed. Toevallig nalaten kijken. Was 7.5 tegenover 8.7 in het begin van de zwangerschap. Dus zag er allemaal wel netjes uit.

Deel Deze Pagina