Pril zwanger en hooikoorts!!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Joy85, Feb 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Ik ben heel pril zwanger, maar heb nu al twee weken last van hooikoorts. Heb al jaren heel erg last ervan, reageer op alles. Heel vervelend. Ik slik normaal telfast, nasonex als neusspray en allergodin als oogdruppels. Deze mag niet tijdens de zwangerschap en wil graag toch iets hebben wat me er een beetje doorheen sleept als het onhoudbaar wordt. M'n huisarts zegt dat er niets geschikt is in de eerste 13 weken. Maar dat kan toch niet waar zijn, wat een vooruitzicht zeg. Blehhh wie heeft er iets wat wel helpt of tips?

2. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

Jul 18, 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mocht Mizollen gebruiken toen ik afgelopen zomer in mijn eerste trimester zat.

3. Liezze

Liezze Lid

Sep 25, 2013
    29
    1
    3
    NULL
    NULL
    Hoi Joy85,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

Ik heb verschillende allergieën en slikte voor mijn zwangerschap Cetirizine, maar dat mocht nu niet meer. Ik kon ook echt alleen niet zonder iets (veel niezen, verstopte neus, tranende ogen etc.) en heb duidelijk bij mijn huisarts aangegeven dat ik een alternatief wilde. Heb toen Suprimal gekregen, is eigenlijk tegen misselijkheid en braken maar ook tegen overgevoeligheidsreacties. Bij mij werkt het super goed! Ik heb het vanaf het begin van mijn zwangerschap geslikt en gebruik het nu nog steeds.

Sterkte ermee ;)

4. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb bij alle drie de zwangerschappen Ceterizine genomen. Nu nog steeds. Was volgens mijn gyn geen probleem.

5. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Als ik jou was zou ik even naar de apotheek gaan.

Voor elk trimester is namelijk wel een antihistaminicum dat je mag gebruiken. Zij weten precies welke je wel zou mogen gebruiken en welke niet.

Hebben daar een lijstje van.

Succes!

6. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Dank jullie wel. Ik ga zo idd maar even naar apotheek.

7. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Tavegyl mag je hebben. Beïnvloedt wel je reactievermogen dus handig om voor het slapen te nemen.
    Van al het andere is nooit onderzocht wat het doet tijdens de zwangerschap dus ik zou niks anders nemen.

Share This Page