dag ik ben vandag 31weken 3 dagen zwanger en ik ben net trug van een vakantie van 5 weken, vandaag heb ik gewogen en wat blijkt ? dat ik de heel 5 weken niks aangekomen ben ,toen ik voor dat 10 of 11 kilos aangekomen was dus van 15 weken tot 27 weken ik maak een beetje zorg en ik weet het niet wat moet ik doen
hoi hoi volgens mij hoef je je daar niet druk om te maken hoor want ik ben tot nu toe nog maar amper 4 kilo aangekomen. vk is hier niet ongerust over want de kleine groeit goed volgens haar. heb nu 2x een groei echo gehad en hij is in 2 weken tijd ong. 200 gram aangekomen. groetjes sandra
Hier ook, volgens mij is het met sprongen. Tot 22 weken 3 kilo, van 22 tot 26 4 kilo (!), dus totaal 7. En ben nu 28 en al 2 weken niets aangekomen, terwijl mijn buik met de dag groeit. Dus: geen zorgen, zeker niet als je de kleine gewoon goed voelt. En anders even gaan luisteren bij de verloskundige
Zolang je je goed voelt,dan is het goed! Als je twijfelt,altijd even je verloskundige bellen voor een antwoord! Groetjes,Alida
Ik kom ook niet snel aan. Ik was 2 weken geleden nadat ik een aantal dagen in het ziekenhuis had gelegen 1,2 kg afgevallen. Nu ben ik weer niet bijgekomen. Heb het in het ZH en bij de vk nagevraagd maar het kan geen kwaad. Moet natuurlijk niet meer afvallen. Ik ben nu in totaal 3,4 kg aangekomen. De kleine snoept gewoon wat van mij !