Hallo, geen idee of het hier goed staat maar hebben jullie een tip hoe ik de emmer waar ik het badje mee vul een beetje schoon kan krijgen? Het badje zelf lukt wel met wat dettol en daarna water om de vette plekken van de badolie eraf te krijgen. Maar de emmer waar het vuile water ook weer in gaat begint nu best vies te worden en plakkerig. Zou ik m in de vaatwasser kunnen zetten? Of iemand andere tips? Heb m al in de dettol een nacht laten staan maar heeft weinig geholpen. Alvast bedankt voor de tips! Hoop ik, haha
Zou 'm zelf na iedere keer gebruiken met gewoon schoonmaakmiddel en een sponsje goed schoonmaken. Dan krijgt al het vet ook geen kans om aan te koeken. Daarna goed naspoelen met gewoon water.
Ja met een sopje van afwasmiddel of allesreiniger en een sponsje, schrobben en dan nadrogen met een gebruikte handdoek.
Idd een gewoon sopje en een sponsje kom je al een heel eind. Ik maak de emmer na elk gebruik even schoon en droog met de gebruikte hydrofielen.. Dan wordt ie eigenlijk niet echt vies