Vlokkentest

Discussion in 'Zwangerschap' started by Zwemmertje, Oct 9, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zwemmertje

May 3, 2007
    39
    0
    0
    Gisteren hebben we een vlokkentest gehad en over 10 werkdagen krijgen we de uitslag. Hebben dit gedaan omdat ik eerder 3 miskramen heb gehad en mijn vriend een gebalanceerde translocatie van chromosomen heeft. Erg spannend.
    Daarnaast heb ik al een tijdje last van mijn nek, kan dit van de spanning zijn?
    Voor de rest ben ik alleen snel moe en is mijn smaak veranderd: normaal ben ik gek op augurk in de sla, nu moet ik er niet aan denken bijv.
    Normaal ben ik gek op spaghetti bolognese nu wil ik alleen maar spaghetti met tonijn!

Groetjes van Zwemmertje

2. Misoh

Misoh Bekend lid

Spannend hoor wachten op de uitslag.

Je nek klachten kunnen natuurlijk komen door de spanning. Misschien kun je er eens op proberen te letten of je veel dingen doet met je schouders opgetrokken (doen heel veel mensen). Hoe meer spanning hoe hoger de schouders vaak gaan en hier kun je nekklachten van krijgen.

Als je zwanger bent kan je smaak inderdaad volledig veranderen. Ik lust bijv. geen koffie meer en ook prei vind ik ontzettend vies (aten we eerst minstens 1 keer in de week). Daarnaast ben ik weer ineens dol op ouderwets hollandse kost. Stamppot, groente aardappels vlees, etc. Het hele gekruide eten heeft voor mij ook een hele tijd niet gehoeven (tot spijt van mijn man).

Hopelijk krijg je een goede uitslag, veel succes met wachten.

3. Zwemmertje

May 3, 2007
    39
    0
    0
    Hoi Misoh,

Misschien heb je gelijk dat het door spanning komt, het zou me niks verbazen.

Bedankt voor je lieve berichtje.

Jij moet al bijna bevallen zie ik. Ook spannend. Vertel je me ook hoe de bevalling is verlopen als het eenmaal zo ver is?

Groetjes van Zwemmertje

Share This Page