wat is een baby nestje? (cozy baby nest)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Foefoes, 1 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foefoes

Foefoes Lid

19 feb 2016
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Waarschijnlijk een hele domme vraag maar ben t gaan googlen en heb er nog nooit van gehoord. Wat is het precies en wat zijn julloe ervaringen ermee?

Bijgevoegde bestanden:

2. Hopelouise

Hopelouise Actief lid

11 jan 2016
    273
    0
    0
    Ik heb geen idee maar wat ziet het er lief uit haha ik volg dit bericht even

3. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Het lijkt wel een hondenmand 😁

4. Rogne

Rogne Actief lid

14 jan 2016
    187
    0
    16
    Het heeft weg van een dubbelgevouwen voedingskussen met een aankleedkussenhoes er omheen. Dit geeft de baby een veilig en fijn gevoel en ze kunnen er niet zo maar afrollen je kunt de baby dan naast je op de bank of in de stoel leggen op deze manier. Maar zoals ik al zei, je kunt net zo goed een voedingskussne dubbel leggen en een aankleedkussen er overheen doen dan heb je het zelfde effect (dat deden wij altijd).:)

5. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Ik wil ook wel zo'n "honden" mandje hoor, ziet er heerlijk comfortabel uit..
    vind het trouwens helemaal niet op een honden mand lijken.. :p
    lijkt eerder een opblaasbootje :)

6. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag het toevallig ook van dr week langskomen.....enigste wat ik weet is dat ik het belachelijk duur vond voor een 'kussen'/ mand....rond de 150 geloof ik. Of ik moet net een duur merk ervan gezien hebben....

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik heb laatst dekens laten maken door iemand ( koeka look a like )

Zij maakt deze nestjes ook kosten volgens mij 50 euro.

Vond ze er mooi uit zien, volgens mij is het om je kindje een veilig gevoel te geven. Een geborgen gevoel

8. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Wij maakten van een Voedingskussen met een kussen een soort nestje/donut. Onze zoon lag daar heerlijk in. Zo gezellig en knus!

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Onze oudste dochter heeft lang in een couveuse gelegen en zij lag in een soort provisorische versie van dit ding, voor het gevoel van veiligheid en geborgenheid idd. Zij noemden dat ook een babynestje.

10. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dit is om tussen je in te leggen in bed zodat je er zelf niet op je kleintje kan rollen.

11. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit is gewoon weer zoiets waar fabrikanten veel geld aan verdienen ;)
    Met een Voedingskussen kun je ook bedje maken waar je kindje veilig in/op ligt

12. Foefoes

Foefoes Lid

19 feb 2016
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    150 ia duur! Deze van de foto is 80. Ook prijzig. Wij gebruikten ook gewooon de voedingskussen. Maar dit nestje kun je dus ook in de wieg/ledikant/box leggen. Idd ivm je kind ee geborgen gevoel geven.

13. Logan

Logan Niet meer actief

Het ziet er super schattig uit maar zo veel geld vind ik dat niet waard ;)

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    En als je geen zachte beschermranden in je wiegje of ledikantje aan mag brengen, hoe veilig is dit dan?
    Het lijkt me dat als ze hier met hun gezichtje tegenaan liggen dat dit ook niet echt safe is.

15. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    En ze groeien er super snel uit! Als je een duo wagen hebt van Phil &teds proberen ze je er ook eentje bij te verkopen maar je kunt net zo h oedeem een wrapper nemen, veel fijner en ze kunnen er veel langer mee.

16. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Dit is puur om je baby er in te leggen als je zelf wakker bent en er bij zit! Niet in het ledikantje en ook niet tussenin de ouders (veilig samen slapen kan wel, maar dit is dan niet echt een goede manier), een babynestje is dan gevaarlijk.

17. Foefoes

Foefoes Lid

19 feb 2016
    97
    0
    0
    NULL
    NULL

Het staat op de website maar ben t met je eens is idd gevaarlijk

18. Foefoes

Foefoes Lid

19 feb 2016