Hoi, Ik heb drie manden geleden mijn koper spiraaltje verwijderd omdat ik en mijn vriend graag zwanger willen worden. Ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28-29 dagen. Deze maand hebben we voor en tijdens mijn vruchtbare dagen en ovulatie geklutst (5 april was ovulatie). Op 11 april had ik rozig bloed\slijm tijdens toilette bezoek. Ik schrok enorm en dacht dat het mis was. Heb 1.5 dag wat rozig bloed gehad, daarna is het helemaal gestopt. Ik had geen menstruatie pijn of krampen, wel wat steekjes in mijn onderbuik. Ik heb nooit zo'n rozig bloed gehad en het was helemaal niet zoals mijn normale ongi. (heb twee inlegkruisjes gebruikt). Nu vraag ik me af of het een innestelings bloeding kan zijn? Ik ben een beetje duizelig geweest, beetje pijn in mijn onderrug en heb opeens geen zin in koffie meer terwil ik een enorme koffie leut ben. Ik heb heel wat gelezen over innestelings bleoding op het Internet, maar wordt er niet wijzer van. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb net een afspraak met mijn huisarts gemaakt, maar die had pas volgende week dinsdag tijd, dus nu kijk ik of iemand me wat informatie kan geven. We willen zo graag zeen kindje, dus ben nu een beetje nerveus . Groetjes, Sandy
Hoi Sandy, het zou inderdaad een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar niemand kan iets doen/onderzoeken voordat je NOD is aangebroken. Het kan dus goed zijn dat je zwanger bent, maar het is wachten op een positieve test. Je kunt de 20e als het goed is testen zoals ik het uit je verhaal begrijp, dus nog heel even geduld en wie weet is de afspraak bij de HA niet eens meer nodig. En anders is het toch een klein gesprongen vaatje in de baarmoedermond geweest en dat kan zomaar eens gebeuren. Ik duim met je mee. Groetjes Brigitte