gevoelige buik tijdens zwangerschap normaal??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bloem86, 7 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Hallo!

Ik heb sinds een paar dagen een pijnlijke buik..(eerste zwangerschap)
    het voelt eigenlijk alsof de linkerkant van mijn buik een hele grote blauwe plek is.
    Nu heb ik eigenlijk nog maar een mini buikje (14w.)
    maar zijn er meer vrouwen die hier ervaring mee hebben?

Alvast bedankt!

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    das heel normaal, alles rekt uit en dat kan heel beurs voelen. Don't worrie!

3. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik heb dit toevallig van de week aan de gynaecoloog gevraagd en die zei dat het normaal is. Ik heb namelijk ook sinds een aantal weken een hele gevoelige buik. Inderdaad alsof het een blauwe plek is, of een beetje ontstoken is of iets dergelijks. Hij zei dat dit onder andere komt door de groei van de baarmoeder en dat het volkomen normaal is dat het niet lekker voelt om bijvoorbeeld erop te duwen of ergens met je buik tegenaan te staan.

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oh wat toevallig ik zou net een topic openen hierover maar zag jouwn topic. Sinds 2 dagen heb ik pijn aan de rechterkant van mijn buik netalsof het 1 groot blauwe plek is idd. Ik dacht het gaat wel over , was gister wat druk dacht dat het daarmee te maken had maar heb er vandaag ook last van.

5. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    bedankt voor de reacties! Ik vond t een beetje vreemd voelen omdat het aan 1 kant van mijn buik is maar ik maak me niet al te veel zorgen nu :)

Deel Deze Pagina