Laatste loodjes!!ben t zat! sorry ff afschrijven...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Angel26, Jan 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Dames ik weet niet of jullie dit ook hebben of ook hebben gehad maar ben t echt zat!!!!
    Heb al weken bijna elke avond voorweeen.. maar ja t zouden geen voorweeen heten als ze door zouden zetten! :)
    Ik kan geen half uur meer lopen zonder dat ik elke 5 min harde buiken te krijgen... en natuurlijk bekkenklachten waardoor t ook niet langer lukt.
    Ik had na mn eerste al last van stressincontinentie.. maar nu ben ik grieperig.. waardoor ik de gehele dag in mn broek plas door het hoesten en niezen! ook allergisch voor maandverband.. dus jeukt als een gek! haha...
    De nachten zijn geloof ik bedoeld om te slapen? nou geen idee meer wat het is.. zeker 15x plassen per nacht.. en drink niet veel savonds! juist daarom!! Mijn temp is volgens mij ontregeld, heb t zoooo warm de hele dag en nacht!
    Ik zou willen dat t kwam.. t zou btr zijn als t natuurlijk nog 1 weekje zou blijven zitten. Maar ik voel me echt ellendig! en als ik dit zo lees kan ik er ook wel weer om lachen.. echt de laatste loodjes he! haha..
    Iemand die de bevalling op heeft weten te wekken door de binnenkant van de enkel te masseren? :)

Liefs

2. 3ebaby

3ebaby Actief lid

Apr 11, 2012
    407
    0
    0
    limburg
    Vervelend al die kwaaltjes, ik heb ze ook gehad!
    Ben nu 37+3 en voel me al beter dan vorige week en bij mij word het met de dag beter:D

En dat masseren heeft alleen zin als je baby er klaar voor is dus als de kleine nog niet wil kun je masseren wat je wil maar heeft het geen zin!;)

Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je snel je kleintje vast kun houden;)

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Hier nog iemand die er klaar mee is.
    Maar we wachten (on)geduldig af:(

4. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    :) als we nou samen positief denken dat die kleine r klaar voor is bij allemaal?? :)

5. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    De binnenkant van je enkel masseren? Nooit van gehoord. Ik zal het eens proberen, haha.
    Vervelend dat je het zo zat bent, kan het me wel voorstellen als je zoveel kwaaltjes hebt aan het eind. Bij de tweede had ik dat ook, maandenlang elke nacht voorweeën en dan nog 9 dagen extra overtijd lopen ook....... Maar goed dat je er zelf nog om kunt lachen. Sterkte met deze zware laatste loodjes!

6. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Hier ook goed klaar ermee. Laat maar komen!

Share This Page