Oh vandaar. Ja dan is het logisch. Fijn dat ze meedenken dan Mijn dochter hadden ze ook niet zo groot verwacht.. En nu staan ze niet te kijken van 4500g maar nog zouden ze niks doen. Omdat vorige bevalling op zich goed ging.
Onze dochter werd met 37.3 op 2800 gram geschat a.d.v. een echo. Op de ochtend van de bevalling (38.2) ook nog. Pas toen mijn vruchtwater verdwenen was en de vk aan mijn buik voelde zei ze, 'Nee dit kindje is groter en zwaarder'. Ze had gelijk, mijn dochter werd met 38.2 geboren met een gewicht van 3395 gram. Scheelde dus behoorlijk!
Hallo, Ik zou nog even vertellen wat mijn baby woog bij geboorte.. Lichter als wat ze dachten! 2300 en 43 cm lang! Een klein mopje dus!!
op 31+6 water gebroken en int ziekenhuis werd zoon geschat op 1kg500 en op 32wkn is hij effectief geboren en woog hij gelukkig 2.2 kg en 46 cm !! Dus ze hebben niet zo juist geschat!
Nou hier klopte het wel aardig.. 6 nov geboren met 4360gram en 57cm. Wat betreft "gemiddelde benen" zaten ze er dus wel flink naast haha
Hier zaten ze er een kilo naast. de dag voor ze geboren werd werd ze op 2250 geschat dmv een groeiecho, de volgende dag is ze geboren en woog ze 3400
Op 32w was ze 1.892kg, op 34w werd gezegd dat ik een kleiner kindje ging krijgen dan de andere 3 (3.825kg en 54cm, 3.775kg en 52cm en 3.690kg en 53.5cm) op 36w bleek ze te groot te zijn (3.313kg en lengte van 38w) ben getest meteen op suiker getest... ofwel hebben ze fout gemeten nu ofwel de voorbije maanden... ze hebben geen eind gewicht gezegd maar als ik zo lees zal het tegen de 4kg worden...maandag weer een echo want had ook verminderd vruchtwater.