Gewichtsconsulent inhoudelijk NHA of NTI?

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 14 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik vraag me af of hier dames zijn die deze cursus doen of hebben gedaan.

Ik zit nu te vergelijken tussen NHA en NTI. Het enige wat ik nu mis bij NHA is de inhoud van de cursus zelf. Iemand enig idee?

Andere ervaringen ook zeer welkom natuurlijk!

2. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee....zit ook te dubben :)

3. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik weet natuurlijk niet wat je precies wilt gaan doen nadat je de cursus hebt gevolgd.

Mocht je er beroepsmatig iets mee willen doen zou ik toch aanraden naar school te gaan.
    Ook omdat bij veel instanties een thuisstudie niet als volledig word gezien. Plus dat de begeleiding vaak erg slecht is. Vragen stellen en antwoord krijgen duurt vaak erg lang.

4. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    @Imensa; ik zou de cursus gaan doen puur vanuit persoonlijke interesse. Niet persé beroepsmatig. Al zou ik het uiteindelijk wel leuk vinden als ik mensen iets uit kan leggen hierover. Maar ik zie mezelf nog niet direct als diëtiste (wat overigens een héél andere tak van sport is natuurlijk).

Ergens ga ik er vanuit dat de inhoud van deze cursus wel gelijk is of gelijkwaardig aan, omdat deze instituten door de BGN als erkend worden gezien. Maar goed, ik wil dat wel zeker weten. Dat straks niet de één veel uitgebreider is dan de ander.

Deel Deze Pagina