gewichtsstijging

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nijntje39, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer stegen de kilo's bij jullie?

1. al direct

2. pas vanaf 8-10 weken

3. na 10 weken zwangerschap

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Priscill

Priscill Actief lid

7 aug 2007
    151
    0
    0
    Bij mij kwam er pas wat bij na 20 weken. Niet dat dat trouwens veel was hoor, ik ben geloof ik een kilo aangekomen...

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Bij mij ging het langzaam vanaf het begin, nu 6 kilo zwaarder als voor mn zwangerschap, maar zit echt allemaal op mn buik!

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Vrij snel 3 kilo verloten door misselijkheid en diaree (waarschijnlijk griep in combi met zw. hormoontjes) en nu is daar wel weer 1,5 kilo erbij. ;) ....mag nog nie klagen! :D

4. marijkezijderve

6 nov 2007
    8
    0
    0
    zwijndrecht
    hoihoi,
    Bij mijn 1e: van 85 naar 100, ik heb me niet ingehouden en alles gegeten wat ik wilde.
    Bij mijn 2e: van 100 naar 95, ik kreeg door de hormonen een gezond-tik en (vr)at fruit ipv ongezond. Ook leuk: na bevalling gelijk 5 kilo eraf :D .
    Bij de 3e: gestart op 105 en nu 95 (bij 20 wkn). En nu let ik erg op, want wat er niet aankomt hoeft er ook niet meer af...

Zo zie je maar weer: iedereen en elke situatie is anders
    Maak je niet te druk, accepteer het of doe er iets aan, maar geniet bovenal.

Groetjes van mamarijke (rond en gezond)

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Eigenlijk pas na de 20 weken.......Heb tot aan 20 weken veel overgegeven dus kwam niet aan...Nu sta ik met 24 weken op 2 kilo erbij...

6. Ook pas na 20 weken begonnen met iets bij te komen. Ben ongeveer 3 kilo afgevallen vanwege de misselijkheid en het vele overgeven.
    Nu met 29 weken ben ik 5 kilo bijgekomen :D en ben ik van 52 kilo naar 57 kilo gegaan.

7. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ik ben tot nu toe 3,2 kilo aangekomen.

is echt heel geleidelijk aan gegaan,na ongeveer 8 weken begon het.

8. minniemouse

minniemouse Actief lid

11 mrt 2006
    174
    1
    0
    flevoland
    Tot nu toe nog niets aangekomen. Tenminste laat ik zo zeggen dat mijn gewicht altijd met 2 kilo schommelt.

Ik ben trouwens 18 weken zwanger.

Bij mijn eerste ging het precies zo en eenmaal die 20 weken gepasseerd kwam er 22 kilo bij! (met dank aan de moorkoppen ! :oops: )

9. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    De eerste maanden ben ik afgevallen en vanaf maand vier kwam ik aan. In totaal 8 kg. Die er gelijk na de bevalling alweer af waren. Wat wel zo fijn was. Gewoon niet te veel extra eten en blijven bewegen. Lekker lopen en fietsen. Niets extreems.

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ben nu 7 weken zwanger en ongeveer 1 a 2 kg aangekomen. Zit allemaal in mijn borsten volgens mij... tjemigdepemig.

11. nijntje39

nijntje39 Actief lid

25 nov 2007
    167
    0
    0
    t'ja ik denk dat die borsten daar ook veel in doen en mijn darmen zijn ook wat gewollen. Voel me zo verdikken.

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ehm mijn optie zit er niet bij...ben namelijk tot nu toe nog maar 1kg aangekomen :)

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik ben tot nu toe 3kg aangekomen..

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ben tot nu toe 2,5 kilo afgevallen, en niet door de misselijkheid :rolleyes:
    ik weet niet waardoor, eet in principe hetzelfde als normaal, nee zelfs nog ietsje meer!

15. Konijn

Konijn Niet meer actief

Mijn gewicht stijgt niet... De eerste keer bij de vk woog ik 76 kilo, de tweede en derde keer 74 en nu 75 kilo. Er verandert gewoon niks... Mijn buik wordt nu dikker en mijn benen dunner! :D Ik ben niet ziek geweest en eet gewoon zoals voor mijn zwangerschap (ietsjes meer nu en ook weleens wat vaker ongezondere dingen als chips en chocolade terwijl ik daar eerder wel goed op lette).

16. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik kwam gelijk in het begin al 3 kilo aan doordat ik zoveel zin had in eten.. haha was echt een eetmonster een paar weken lang.. maar dat is er nu weer af en ben dus in totaal nu 4 kilo zwaarder..

Deel Deze Pagina