hallo ik heb in mei een mk gehad en ondertussen ook weer ongesteld geweest en heb ook pas me eiersprong weer gehad maar nu komt er allemaal witte slijm dingen eruit me vagina alsof ik weer een eiersprong heb maar dat kan toch helemaal niet wat kan dit zijn?
hoi nou, als je vorige maand nog ongesteld bent geweest en net je eisprong hebt gehad ben je nu nog niet zwanger denk ik. Het kan zo zijn dat je cyclus anders is dan anders. Vaak duurt het langer en je kunt ook op meer momenten vruchtbaar slijm hebben. Wanneer je precies je eisprong hebt weet ik niet. Maar als je in je verwachte vruchtbare periode om de dag gemeenschap hebt, dan heb je een goede kans om zwanger te worden. Mirjam
nja vorige maand was ik ook al weer ongesteld na voor me vorige zwangerschap en vorige maand had ik ook al een eiersprong gehad. dus ik denk zelf dat t gwn weer regelmatig is sta zelf wel heel verbaasd want was 4 weke na me mk al weer ongesteld en al een eiersprong gehad me laatste eiersprong is 2 weken geleden.. dus ik weet t niet