Gewichtstoename na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Motherlove76, 22 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Ik ben sinds mijn miskramen (1e in okt. '13, 2e 15 april '14) 3,5 kg aangekomen. Eerst woog ik 58 kg en nu dus 61.5 kg. Na mijn eerste miskraam woog ik een tijdje 60 kg en na de tweede miskraam is er weer wat bij gekomen. Voor mij is dit veel, omdat mijn gewicht voor de zwangerschap altijd onder de 59 kg lag. Is dit normaal? Ik ben namelijk niet meer gaan eten.
    Ik heb vooral meer vet gekregen rond mijn middel. Heel frustrerend en niet zo fraai nu met dit mooie weer. Daarnaast zijn mijn borsten iets meer gaan hangen. Als het nou nog voor een goed doel was geweest, had ik er minder moeite mee gehad. :(

2. Ik ben ook aangekomen na mijn mk deze maand. Ik had het idee dat het misschien door de hormonen zou komen. 3 kg in totaal.

Kan ook mede door troostvoer gekomen zijn ;)

3. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    na mijn zwangerschap van 17 weken wil mijn buik niet weg.
    en weeg ook nog wat teveel.
    groet mamsvan6

4. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Help! Na 6 miskramen ook hier nog steeds zeker 7 kilo te zwaar :( Geen idee waar het aan ligt, maar als ik zwanger ben, eet ik ook direct meer, al is het om mij niet misselijk te voelen...

5. Jannieke

Jannieke Bekend lid

28 dec 2006
    532
    0
    0
    Bij mij dus ook het geval! Half januari mk gehad, woog toen 88. Nu 92,5
    Nu trug zwanger.
    Hoop dat ik deze keer niet zoveel bijkom als bij men dochter .... 27kg!

6. singa

singa Niet meer actief

Ik heb dat na de mk ook gehad. Daarvoor bleef ik redelijk op gewicht maar ben daarna 4 kilo aangekomen. Die zijn er ook niet meer afgegaan.

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik lees dit en denk 'inderdaad'! Mijn buikje is ook meer dan dat het geweest is. Hormonen misschien, of toch troostvoer?

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb ook nog steeds een buikje... Maar eet ook meer en heb de laatste maanden zowat niks meer aan sport gedaan. Ik weet het ook niet precies :)

9. Motherlove76

Motherlove76 Actief lid

29 nov 2013
    310
    0
    16
    Noord-Limburg
    Ik ben nu alweer een aantal dagen aan het opletten dat ik niet teveel eet en merk dat er waarschijnlijk stiekem toch iets meer door het mondje is gegaan de afgelopen tijd. Voor mijn gevoel lette ik goed op, maar schijnbaar dus niet goed genoeg. Ik heb de hele dag honger, ondanks dat ik niet te weinig eet en heb de behoefte om af en toe wat lekkers in mijn mond te stoppen. Eens kijken over een aantal dagen of het effect heeft gehad om deze behoefte te weerstaan. Maar ik twijfel er niet aan dat mijn stofwisseling door de zwangerschappen iets is veranderd. We zullen zien....

10. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Dat zakt wel weer wat af.. Ik had het hier ook, maar ben het nu gelukkig weer kwijt, maar ik moest wel echt een knop omzetten.. Nu is het leuk geweest dame! Terwijl ik niet echt veel meer at, maar ik bewoog wel minder en was wat passiever dan normaal en had wel de hele dag trek.. Dat heb ik nu nog, maar ik denk er nu om wat ik in eet :D

Valt ook veel mensen op, dat is vervelend.. Ik was helemaal niet zo´n grote eter en liet eigenlijk altijd iets staan kreeg nooit mijn bord leeg, maar nu! Poehhh..

Deel Deze Pagina