ik weet het niet meer

Discussion in 'Miskraam' started by NRO, May 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NRO

NRO Niet meer actief

Ik snap het niet ik ben 3 en halve week gelede voor een echo geweest omdat ik toen een bloeding had ze vond toen iets maar kon niks met zekerheid zeggen 1 week later mochten we weer komen en de bloeding was al over en wat ze doe week daarvoor had gezien was ontwikkeld en gegroeid. Nog geen vruchtje maar het vruchtzakje was gegroeid en ik zou toen 5 weken zijn. Vandaag weer een echo maar ze zei al heel snel dat het weg was maar hoe kan dat nou ik heb helemaal geen bloeding gehad op een kleine bloeding na vlak voor de echo op toilet. Ik dacht toen nog zou wel een adertje gesprongen zijn want het was daarna gelijk over. Ze zei dat ik het al verloren had en dat ik me menstruatie maar moet afwachten
    Maar hoe kan ik het al verloren zijn ik heb geen buikpijn of hevige bloedingen gehad ? En ik heb nog zon sterk gevoel dat ik zwanger ben .. of het zit tussen mn oren ..
    Iemand hier ervaring mee dat diegene uiteindelijk nog wel een miskraam kreeg en dat het vruchtje ergens anders zweefde ? Of kan je met zon kleine bloeding al een miskraam hebben gehad

2. LinOo

LinOo Bekend lid

May 6, 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn ervaring.. Als het nog zo pril is "lost" het lichaam het zelf op.
    Bij mijn laatste mk was er op de dag ervoor nog wat te zien.. Medicijnen gehad maar daar niks van gemerkt.
    Paar dagen later was alles weg.. Zeg het maar

Hoe dan ook, heel vervelend dat je dit mee moet maken. En heel veel sterkte

3. NRO

NRO Niet meer actief

Dus je heb ook helemaal geen bloedingen gehad of buikpijn of iets ? Wat apart ik dacht miskraam is altijd (veel) bloed en buikpijn ..

4. NRO

NRO Niet meer actief

En hoever was je toen ?

5. marjol

marjol Fanatiek lid

Nov 14, 2009
    1,881
    3
    36
    Gelderland
    Alles voor de 6 weken voelde als een heftige menstruatie. Alles daarna is heftiger qua kramp en dan heb ik ook altijd een vruchtje opgevangen.
    Sterkte.

6. NRO

NRO Niet meer actief

Dankje .. dit is zo frustrerend .. ik heb alleen licht bloed verlies als ik naar het toilet ga voor boodschap 2. Tis als zo zwaar om te horen te krijgen dat ze niks meer kon zien dan heb ik liever dat het gewoon doorzet dan kan ik het een plekje geven.
    Maar het kan zeker niet zo zijn dat ze niet goed genoeg gekeken heeft? Dat het vruchtje er misschien nog wel is ?

7. LinOo

LinOo Bekend lid

May 6, 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb daarvoor veel bloedingen en kramp gehad.. Maar het zat er nog en hield zich stevig vast.
    Op de dag van de mk was ik 8 weken zwanger. Ik kreeg cytotec, en bij mijn ma dacht ik dat ik nooit meer door die pijn heen kwam.
    Deze keer voelde ik niks..

En bij de controle echo was alles weg

Share This Page