Hoi meiden, Ik weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, maar ik kon 'm zo snel niet vinden. Nadat ik gestopt ben met de pil (femodeen), ben ik zeker 4 kilo aangekomen. (Ik heb de pil 15 jaar geslikt.) Ik vroeg me af of meerdere vrouwen daar last van hebben gehad? Ik beweeg niet minder, ik eet niet anders, en ik ben nog niet zwanger. Dus ik vroeg me af of het aan de pil kon liggen.
goh daar schrik ik wel beetje van , ben sinds vorige week ook gestopt met zelfde pil femodeen, heb mirana laten plaatsen , ik voel mij buik wel iets opgezet is en twijfel nu waar aan ligt , ik heb geen weegschaal meer , maar ben toch benieuwd,, zit echt niet te wachten om aan te komen eerder afvallen haha , nou ja we zien het wel hoe lang ben je gestopt ?
Ik ben vanaf eind februari gestopt met de pil. En m'n buik is idd gewoon meer opgezet, en ik ben over 't algeheel gewoon bijgekomen. Mijn benen, mijn armen, m'n bips! ERG annoying!!! Is echt zeker 5 kilo aangekomen.
ik val altijd een kilo of 4 af als ik begin met de pil en kom ook altijd weer aan als ik er mee stop. het kan dus wel door de hormoonschommeling komen
Ik ben helaas binnen een maand na het stoppen met de pil (Yasmin) maar liefst tien kilo zwaarder geworden. Ook ik ben niet anders gaan eten, drinken of bewegen. Omdat ik nu ook nog eens extra kilo's meer mee draag dan ik al deed, is bij ons misschien de kans op spontaan zwanger worden minder geworden. Maar wat doe je er tegen? Vertel het me maar want ik weet het niet.
wat een toeval, ik ben ook 10 kg aangekomen na het stoppen van de pil dus nu 2 jaar geleden en niks anders gegeten en gedaan.
appart want meestal val je erna toch af? ik was altijd wat gezwollen met pil en na het stoppen viel ik af. hoe het deze keer gaat weet ik niet maar hoop weer wat eraf maar jah is nog te vroeg me stopwk is net afgelopen dus ben nu pas een par dagen pilloos
Ik ben in het eerste jaar na het stoppen met de pil zo'n 25kg aangekomen, terwijl m'n eet- en beweegpatroon niet anders waren.. Heb het er niet af gekregen, en ben tot nu toe in de zwangerschap ook al zo'n 12kg aangekomen... M'n oude HA vertelde dat de meeste meiden afvallen als ze stoppen met de pil, en een klein deel komt dan juist aan.
hoi, ik ben na 9 jaar de pil te hebben geslikt (nu 2 jaar geleden) eerst in 4 maanden tijd 3 kilo aangekomen. daarna werd het meer omdat ik zwanger was, ik herken het dus zeker wel!
ja hoor, ik kwam aan toen ik de pil ging slikken, toen ik stopte, toen moest ik weer slikken, toen van de clomid, toen van de zwangerschap, toen weer van de clomid en nu weer van de zwangerschap. Ik geloof dat ik na deze maar een abo op sonja neem maar ja, ik herken het dus, zijn de hormonen.
ben nu ook sinds een maand gestopt met de pil en ben 2 kilo aangekomen en blijf ook maar aankomen terwijl ik juist meer ben bewegen ( heb paardrijden weer opgepakt) en helemaal niet snoep tussendoor :S:S
Niet dat ik het jullie gun, maar ik ben wel blij dat meer meiden hier last van hebben! Ik voelde me al zo'n freak! Ik had het nog proberen op te zoeken, maar je hoort idd vaker dat meiden afvallen als ze stoppen met de pil. Ik ben nu maar aan het lijnen gegaan, maar ik krijg er ook NIKS af. Maar er komt nu ook niks meer bij. Weet iemand of die gewichtstoename van tijdelijke aard is, of dat het gewoon permanent is?
permanent helaas bij mij. na de bevalling ben ik ook weinig afgevallen. Nu hij bijna anderhalf is heb ik er eindelijk weer een paar kilootjes af
Hier ook Ik ben 5 kilo aangekomen. Maar ik denk eerder dat het bij mij te maken heeft met de spanningen door de mmm, want daardoor grijp ik eerder naar lekkerde dingen. Ik ben een emo-eter
nou, ik ben echt niet meer gaan eten, of minder gaan bewegen. Maar ik ben nu een beetje aan het lijnen, zodat er niet NOG meer aan gaat komen, want daar heb ik geen zin in! Stomme hormonen!
Ik ben ook wat aangekomen (2 a 3 kilo) toen ik gestopt ben met de pil. Toen ik zwanger was ruim 16 a 17 kilo aangekomen maar nu, 8 maanden na de bevalling weer terug op mijn oude gewicht. Heb er wel wat voor moeten doen, dieetiste en veel bewegen maar geen extreme dingen. En ik ben ook niet iemand die makkelijk afvalt dus.. De dieetiste vertelde ook dat afvallen eigenlijk heel onnatuulijk is en dat het daarom ook zo moeilijk is. Maar het kan, dus geen zorgen, het zijn waarschijnlijk de hormonen maar het kan wel goed komen
Hm, dat stelt me dan misschien weer wat geruster. Ik vind het alleen zo raar, dat je door die stomme pil niet meer slikken zoveel aan komt.
Ik ben sinds maart gestopt met de pil en zo'n 3 kg aangekomen.Maar het zit wel voornamelijk rond me buik. Moet dus oppassen dat mensen gaan denken dat ik zwanger ben,terwijl dat dus nog niet zo is Idd stomme hormonen! Maar ja we hebben ze wel nodig Hopelijk zijn we snel zwanger,dan is het wat minder erg, dan weten we waar we het voor gedaan hebben