gewichtstoename na stoppen met de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door eternity, 25 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity

eternity Niet meer actief

Het zit bij mij overal!
    M'n armen, m'n benen, m'n buik. :(
    Maar ik hoop idd dat we gewoon snel zwanger zijn, dan kunnen we geoorloofd die kilo's aankomen. :D

2. Little star

4 jul 2010
    8
    0
    0
    Toen ik ooit met de pil begon ben ik 5 kilo aangekomen.
    Nu ben ik gestopt met de pil en moet ik nog meer kilo mee shouwen, maar liefst 15 kilo's extra. :(

3. eternity

Damn meiden!!
    Bestaat er dan niet iets wat je dan kunt slikken dat je die extra kilo'tjes weer kwijt raakt? (behalve dan weer met de pil beginnen)

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

ik kwam maar 4 kilo aan na het stoppen met de pil. met de zwangerschap 25 kilo en na de zwangerschap vloog alles er weer af en binnen 4 weken was ik zelfs de kilo's kwijt die ik was aangekomen van de pil :). en heb er niks voor hoeven doen, het ging totaal vanzelf. kleine at niet alleen mijn melk maar ook mijn op
    :D
    met de zwangerschap van nando ging het precies zo

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wauw dat had ik ook wel gewild
    ik heb 5 maanden mamamelk gegeven en nee hoor.. helaas. nogsteeds moeten er wat (in totaal 6) pil en zwangerschaps kilos af. misschien bij de volgende:D
    trouwens in de bijsluiter van de pil staat toch dat je aankomt van het slikken van de pil, vreemd dat wanneer je stopt je ook weer aankomt. ik had verwacht dat ik dan zou afvallen..

6. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ai, ik hoop niet dat ik ga aankomen.
    Laatste keer ben ik zo'n 5 kilo afgevallen maar ik weet niet zeker of dat toen kwam door te stoppen met de pil of stress..

Begin augustus stop ik weer dus over een paar maandjes weet ik meer (voorlopig nog niet bezig om weer zwanger te worden).

Hoop dat het er gauw weer af mag zijn (na een zwangerschap).

x

7. eternity

Ik heb ook in de bijsluiters gelezen dat je aan kan komen omdat je met de pil begint.
    Er staat nergens dat dat ook kan gebeuren als je met de pil stopt!

Nou ja, laten we dan maar hopen dat ik snel zwanger ben, en dat ik die kilo's daarna weer snel kwijt ben. ;)

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik kom nu ook aan (15 mei laatste ring eruit gehaald) en mn borsten groeien! heb 10 jaar lang aan de anticonceptie gezeten. alleen beetje jammer dat het alleen rond mn middel eraan komt (ik wil wel wat zwaarder zijn namelijk :))

9. eternity

Ik wil helemaal niet zwaarder worden!!!
    Of ja, dat wil ik wel, maar dan van mijn zwangerschap! :D

Het lijnen wil ook niet echt helpen... :x
    Nog tips iemand?

Deel Deze Pagina